Shakira și Activia susțin lupta împotriva foametei în rândul copiilor

Odată cu lansarea noului videoclip ‘La LaLa (Brazilia 2014)’, pe 22 mai 2014, Shakira și Activia își unesc forțele pentru a susține World Food Programme (WFP) și obiectivul organizației de a construi o lume fără foamete.

Videoclipul transmite un mesaj de bucurie și speranță pentru toți copiii din lume, în același timp contribuind la comunicarea inițiativelor derulate de World Food Programme pentru a lupta împotriva foametei.

Shakira declară: “Cu ajutorul melodiei ‘La LaLa (Brazilia 2014)’ vrem să contribuim și noi măcar puțin și să îi facem pe oamenii din întreaga lume conștienți de munca și eforturile extraordinare pe care organizația World Food Programme le face pentru a lupta împotriva foametei”.

Atât Shakira cât și Activia vor sprijini financiar organizația prin donarea de fonduri care vor ajuta WFP să ofere copiilor alte 3 milioane de mese în școli, pentru a susține alimentația echilibrată și educația alimentară pentru copii din țări aflate în curs de dezvoltare.

Luca Casaura, Vicepreşedintele de marketing al Activia la nivel global adaugă: “Partenerierea cu Shakira pentru susținerea inițiativei Scholl Meals este asocierea perfectă între un brand care crede în dreptul tuturor la o nutriție echilibrată și o artistă care militează pentru accesul fiecărui copil la o educație de calitate. Suntem foarte bucuroși că împreună putem transmite acest mesaj prin intermediul videoclipului ‘La LaLa (Brazilia 2014)’”.

WFP oferă mese calde pentru 25 de milioane de școlari din peste 60 de țări, adesea situate în zone greu accesibile și vulnerabile, în care foametea și sărăcia sunt extrem de răspândite. WFP, cea mai mare organizație umanitară care luptă împotriva foametei, oferă copiilor alimentația necesară pentru a putea avea o viață sănătoasă și activă, în același timp sprijinind financiar părinții acestora, astfel încât să îi țină în școală.

„Obiectivul WFP este o lume fără foamete, iar această campanie de comunicare, împreună cu susținerea Shakirei ne vor ajuta să ne apropiem de ceea ne-am propus” declară Elisabeth Rasmusson, Asistenta Directorului Executiv pentru Servicii și Parteneriate Guvernamentale a asociației WFP.

foto Shakira -videoclip La La La (Brazil 2014)

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,841 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Shakira și Activia susțin lupta împotriva foametei în rândul copiilor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: