Silan lansează noul concept Silan Classic Fresh Moments

Compania Henkel a lansat noul concept Silan Classic Fresh Moments ce oferă hainelor un parfum și prospețime de lungă durată care va persista până la 100 de zile, datorită tehnologiei prin care parfumul este eliberat treptat.  

SilanSilan Classic Fresh Moments se bazează pe povestea de succes a conceptului „8 săptămâni de prospețime”, lansat în 2014 pentru gama Silan Classic. Acest concept a fost îmbunătățit în 2016 atât pentru gama Classic, cât și pentru Aromatherapy.

Conceptul conține 7 parfumuri ce vor fi disponibile în cele 2 game – Classic și Aromatherapy. 

Gama Classic conține 3 arome, Mediterranean, Fresh Spring și Lavender Garden, iar Gama Aromatherapy conține 4 arome, Aromaterapie cu ulei de portocale și magnolia, Aromaterapie cu ulei de trandafir și bujor, Aromaterapie cu ulei de citrice și plumeria și Aromaterapie cu ulei de patciuli si lotus.

Bazându-se pe zeci de ani de expertiză, Silan promite, prin noul concept o experiență irezistibilă și de durată.

Produsele sunt disponibile pe piață începând cu august 2017, cu un design fresh ce reflectă noul concept inovator Silan Classic Fresh Moments.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Silan lansează noul concept Silan Classic Fresh Moments
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: