SKOL lansează campania „Ori bem bere, ori bem bere”

Din această vară, SKOL propune un nou moto celor care vor să se bucure de o bere de calitate în stilul propriu, fără întârzieri sau jumătăţi de măsură, opţiunile sunt simple şi clare: „Ori bem bere, ori bem bere.”

SKOL-Ori bem bere, ori bem bere (2)„Noua campanie aduce în prim plan calitatea berii. Prin intermediul campaniei ne dorim să exprimăm acest lucru într-un mod original şi memorabil. Noua platformă este inspirată din comportamentul celor care beau SKOL şi tonul reflectă alegerile de zi cu zi ale acestora,” a declarat Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.

Indiferent de locul unde ne aflăm, anotimp sau grupul de prieteni, noul moto SKOL ne readuce aminte că o bere bună se savurează aşa cum vrem. Mai mult, acesta decodifică limbajul băutorilor veritabili de bere, subliniind că ieșitul la bere este o activitate foarte serioasă, iar orice moment care ar putea să-i împiedice buna desfășurare trebuie depășit. Dacă berea nu se poate desface repede, trebuie găsită o soluție, dacă nu există pahar, se bea din sticlă sau dacă tot vrei să bei o bere bună, mai bine alegi una de calitate. Adică un SKOL!

Spontaneitatea este cheia ritualului de desfacere al berii. Pentru că SKOL ştie că băutorii veritabili de bere sunt nerăbdatori să savureze o bere rece, de calitate şi cu un gust irezistibil, spotul publicitar face cunoscută o metodă de desfacere a sticlei pe care orice consumator o poate încerca atunci când situaţia o cere. Simplu, original şi uşor de reţinut de către cei care consumă bere, conceptul campaniei evidenţiază calitatea pe care o transmite SKOL prin reţeta desăvârşită şi spiritul autentic.

Calitatea berii SKOL este dată de reţeta autentică ce include malţ, hamei, apă şi drojdie, oferind o puternică savoare de bere, aromă autentică şi o spumă consistentă. Pentru SKOL, s-a renunţat total la folosirea oricăror alte ingrediente care nu fac parte din rețeta tradiţională de fabricare a berii. În plus, berea SKOL cu 100% malţ este filtrată la temperaturi controlate sub zero grade, proces care atribuie produsului puritate şi prospeţime.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » SKOL lansează campania „Ori bem bere, ori bem bere”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: