Skol lansează campania „Skol Land” adresată bărbaților

În luna mai marca Skol a lansat o nouă campanie de imagine adresată bărbaților ajunși la vârsta marilor responsabilități, care adeseori îi copleșesc, determinând nevoia unei evadări din realitatea cotidiană. Skol a căutat și a găsit soluția completă, escapada într-un spaţiu inedit unde toate problemele își găsesc rezolvarea, iar bărbații se relaxează în cele mai plăcute moduri, gândite și puse în scenă special pentru ei.

Pentru că îi cunoaştem foarte bine pe bărbații care beau Skol şi pentru că le înțelegem nevoile, am creat Skol Land, un concept unic care îndeamnă la relaxare şi la reîntărirea statutului « de bărbat », declară Doron Zilberstein, Vice-Preşedinte Marketing URBB.

Cât despre activitățile de recreere și atmosfera din Skol Land, acestea sunt prezentate pe larg în spotul TV, cu care s-a lansat campania, creat de URBB și Papaya Advertising: „Skol Land este un spațiu unic, creat doar pentru bărbați, unde aceştia vin să alunge stresul şi să se relaxeze. Spotul TV face un tur al acestui spaţiu prin ochii personajului principal care descoperă una câte una punctele de atracţie din Skol Land, fiecare reprezentând o metodă de relaxare şi distracţie coborâtă din fanteziile oricărui bărbat”, ne spune Anca Aldea, Senior Brand Manager Skol.

Robert Tiderle, Creative Director Papaya, dezvăluie gândul din spatele acestei campanii: “Am dorit de la bun început să creăm un spaţiu în care consumatorul să se simtă în largul său, nu să fie împuns la orice pas de cotoarele powerpoint-urilor cu diverse poziţionări din birourile de marketing sau ale agenţiei. Poate pentru prima dată în comunicarea unui brand de bere în România se vorbeşte despre consumator, nu înspre consumator.“

 Noua campanie Skol va fi difuzată pe principalele posturi TV naţionale şi adaptată pentru print, outdoor şi on-line. Valoarea campaniei ajunge la 2 milioane Euro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Skol lansează campania „Skol Land” adresată bărbaților
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: