Skol, marca de bere din portofoliul companiei URBB, a lansat promotia nationala „Cauta bancnotele sub capac!”, o modalitate inovativa de acordare a premiilor, acestea aflandu-se chiar in interiorul ambalajului sticlelor Skol de 2L.
Desfasurata in perioada 1 martie – 31 mai, in limita stocului disponibil, campania „Cauta bancnotele sub capac!” vine cu o noutate pentru piata berii din Romania, fiind prima marca de bere care ofera consumatorilor premii aflate chiar sub capacul ambalajului PET de 2L. Sub cele 100.000 de capace castigatoare se gasesc bancnote reale de 5, 10 si 50 RON pe care consumatorii le pot castiga pe loc. Regulamentul campaniei este disponibil pe www.skolbeer.ro si la numarul de infoline 021 205 51 13 (numar Romtelecom cu tarif normal).
„Noua promotie Skol reprezinta o inovatie absoluta pentru piata de bere din Romania, prin care aducem premiile cat mai aproape de consumatori, doar la un capac distanta”, a declarat Doron Zilberstein, Vice-Presedinte Marketing URBB.
Skol este comercializata pe piata locala de peste 10 ani, fiind recunoscuta drept una dintre cele mai racoritoare beri. Gustul echilibrat si calitatea constanta sunt obtinute cu ajutorul sistemului de tripla filtrare de care beneficiaza marca Skol.
Berea Skol a castigat o notorietate de 97% pe piata romaneasca a berii, din momentul lansarii si pana in prezent, inregistrand un volum de vanzari de 14 ori mai mare comparativ cu primul an de prezenta pe piata.
