URBB a lansat berea SKOL Nepasteurizat

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB) a lansat noul SKOL Nepasteurizat, o bere proaspată produsă local, netratată termic, fabricată după o rețetă proprie bazată pe ingrediente naturale.

SKOL NepasteurizatSKOL Nepasteurizat are un termen de prospețime de 12 săptămâni.

Suntem încântați să lansăm pe piață SKOL Nepasteurizat, un produs cu care ne-am propus să readucem prospețimea berii produse în România. Noua investiție continuă tradiția noastră de a inova pentru a veni în întâmpinarea nevoilor și preferințelor consumatorilor români, fiind esențial pentru strategia noastră să ne dezvoltăm continuu, simultan cu particularitățile cererii piețe” a declarat Shachar Shaine, președinte URBB.

Produsă după o rețetă proprie, SKOL Nepasteurizat este o bere blondă, cu un gust proaspăt, înnobilată cu hamei aromatic și cu un volum de alcool de 5%, fiind disponibilă în versiunile de ambalare la doză și la sticlă – atât returnabilă, cât și nereturnabilă, ambele de 0,5l.

Pentru fabricarea SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2 milioane euro în modernizarea liniei de producție a fabricii din orașul Pantelimon, județul Ilfov. Noutatea o reprezintă instalația de microfiltrare a berii, care înlocuiește procedeul de pasteurizare, asigurând prospețimea berii timp de 12 săptămâni. Sistemul de microfiltrare, ce prevede două etape, asigură reținerea eventualelor microorganisme din bere prin prefiltre (cu cartușe de 0,65 μm– care rețin celulele de drojdie și particule grosiere) și filtre sterilizante (cu cartușe de 0,45 μm – care pot îndepărta peste 1 milion de bacterii pe cm2 de membrană filtrantă) și constituie o alternativa modernă la procesul de pasteurizare a berii, având avantajul de a menține aroma și prospețimea berii, evitând necesitatea tratamentului termic.

Capacitatea noii linii de îmbuteliere a SKOL Nepasteurizat este între 50.000 unități/oră și 100.000 unități/oră.

URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format exclusiv din mărci premium și superpremium internaționale, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg Shot, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,963 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » URBB a lansat berea SKOL Nepasteurizat
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: