Smithfield România, cel mai mare crescător de porci și producător de carne de porc din țară, aniversează 20 de ani de activitate. Sub deviza „Hrană bună. În mod responsabil.” compania sărbătorește două decenii de excelență dedicate misiunii de a revitaliza producția cărnii de porc din România.
Smithfield România joacă azi un rol esențial în dezvoltarea industriei de carne de porc din țara noastră. De la preluarea primei unități de producție în 2004, Smithfield România a transformat complet industria din țară, devenind un model de eficiență și calitate dezvoltând sustenabil operațiunile brandului Comtim, născut în Banat. Compania deține în Vestul țării operațiuni de creștere a porcilor și unități de producție și prelucrare carne ce dispun de tehnologie de ultimă generație și care asigură o capacitate totală de procesare de aproximativ 1 milion de capete anual.
„Încă la începutul operațiunilor în 2004, prin intermediul investițiilor strategice, Smithfield România a devenit un pilon important al economiei locale și un exemplu de dezvoltare sustenabilă în domeniul agricol și alimentar. Compania a prioritizat de-a lungul timpului dezvoltarea echipei, precum și investiții în modernizarea și extinderea punctelor de lucru, asigurându-se că fiecare etapă a procesului de producție integrată respectă cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară.” declară Goran Panici, Director General Smithfield România.
Investițiile companiei și strategia de dezvoltare
De la înființare, compania a investit peste 600 de milioane de dolari în operațiuni, prin dezvoltarea unui proces integrat care asigură bunăstarea animalelor și cele mai înalte standarde de operare pe întreg fluxul de producție. În plus, angajații Smithfield România își desfășoară activitatea într-un mediu de lucru optim, iar compania asigură astfel toate condițiile pentru siguranța alimentară și calitatea produselor.
Astăzi, strategia de dezvoltare a companiei este centrată pe dezvoltarea durabilă, având la bază șapte piloni de sustenabilitate: „Bunăstarea animalelor”, „Diversitate, cultură și implicare”, „Mediu înconjurător”, „Calitate și siguranță alimentară”, „Sprijin comunități”, „Sănătate și stare de bine” și „Sănătatea și securitatea angajaților”.
„Pe măsură ce privim spre următorii 20 de ani, ne reafirmăm angajamentul de a continua să investim în dezvoltarea sustenabilă a operațiunilor și dezvoltarea echipei. Obiectivul nostru este să fim un lider responsabil în industria alimentară și un partener de încredere pentru toți stakeholderii noștri. ” a declarat Cristina Bodea, Director Sustenabilitate Smithfield România.
Prin complexitatea operațiunilor sale, compania contribuie indirect la crearea unui lanț valoric stabil, având un impact socio economic important în industrie, creând valoare adăugată pentru colaboratori, furnizori din industrie sau furnizori de servicii adiacente, fermieri locali și asupra a 66 de comunități locale în care activează.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
