Starbucks lansează campania „Pentru tine”

Începând cu luna martie, la Starbucks, fiecare dimineață de primăvară începe cu un delicios mic dejun promoțional, oferit în semn de mulțumire: la fiecare cafea Grande sau Venti pe care o cumperi înainte de ora 11.00, te poți răsfăța cu un croissant cu unt sau ciocolată la numai 2 RON. Mai mult decât atât, în cafenele Starbucks din toată țara vei găsi un nou sortiment de băutură premium, Cocoa Cappuccino și un nou amestec de cafea, Starbucks Tribute Blend™. Savurează un Cocoa Cappuccino fierbinte și îmbie-te cu gustul proaspăt de espresso caramel, sirop dulce-amărui mocha, lapte cald și un strat fin de spumă catifelată – amestecul perfect între aromă puternică de espresso și gustul dulce al cafelei mocha.

Prin lansarea Tribute Blend™, Starbucks mulțumește fermierilor și producătorilor de cafea parteneri pentru realizările din ultimii 40 de ani, un mix unic, realizat în premieră prin combinarea mai multor boabe de cafea, provenite din patru regiuni diferite: Sumatra, Etiopia, Papua Noua Guinee și Columbia. Campania de primăvară Starbucks ”Pentru Tine!” este un tribut adus clienților săi, ca parte din campania aniversară derulată, în acestă perioadă, în peste 17,000 de cafenele Starbucks din întreaga lume.

Iată cateva dintre produsele de retail pe care Starbucks le are in magazine in perioada campaniei de primavara “FOR YOU”:

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Distribuitori » Starbucks lansează campania „Pentru tine”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: