Starbucks sărbătorește 40 de ani de existență cu o nouă imagine

Starbucks sărbătoreşte 40 de ani de aprovizionare şi servire a cafelei de cea mai bună calitate din lume şi a prezentat în data de 8 martie 2011 noua imagine a brandului care se va concentra pe deja celebra Sirenă, lansând simultan la nivel global o gamă de băuturi şi produse alimentare realizate într-o manieră artistică. De asemenea, Starbucks a mai introdus şi un nou angajament la nivel de companie faţă de ajutorul acordat comunităţii, ca parte a misiunii sale în curs de desfăşurare care are ca scop ridicarea de cartiere înfloritoare.

Începând de ieri, clienţii din întreaga lume vor putea observa evoluţia brandului Starbucks, semnalizând astfel continua creştere a companiei şi modelul unic de afacere. Clasicele pahare albe ale Starbucks, precum şi materialele promoţionale, vor fi inscripţionate de acum înainte cu noul logo care celebrează Sirena Starbucks. Patru magazine principale de pe Glob au prezentat ieri noul logo: Solana în Beijing, Avenue de l’Opera în Paris, Brompton Road în Londra şi Times Square în New York. În plus, noul logo care înfăţişează Sirena va fi prezentat la sediul central al Starbucks din Seattle în cadrul unei festivităţi speciale.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Starbucks sărbătorește 40 de ani de existență cu o nouă imagine
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: