Campania ChefXperience a plecat de la ideea „Staropramen, berea care a cerut mai mult de la bere”, accentul punându-se pe asocierea dintre mâncarea desăvârşită şi specialităţile Staropramen: berea blondă, berea brună, berea nefiltrată şi berea arămie.
În cadrul campaniei, Tudor Marcu, câstigatorul locului III al competiţiei Masterchef 2014 şi unul dintre cei mai apreciaţi concurenţi ai acestei ediţii, a avut de curând ocazia să gătească timp de o săptămână alături de Marek Raditsch, un renumit Chef de origine cehă, având parte de o experiență culinară specială, cu influenţe internaţionale, oferită de Staropramen.
Tudor a avut şansa de a-şi consolida cunoştintele printr-un curs privat alături de Marek Raditsch, Chef de origine cehă cu o experienţă de peste 20 ani în domeniu, adus în Romania de Staropramen special pentru acest proiect. Palmaresul bogat dobândit atât în ţara sa de origine, dar şi în restaurante din Statele Unite şi Norvegia, premiate cu stele Michelin precum şi experienţa sa ca Executive Chef al lanţului de restaurante Kampa Group din Praga, unde are în subordine o echipa de aproximativ 100 de bucătari, fac din Chef Marek un specialist desăvârşit în arta culinară, de la care Tudor a avut de învatat o mulţime de secrete.
Lecţia de măiestrie în arta gătitului a fost predată de chef Marek pe parcursul a patru zile, timp în care a muncit cot la cot cu Tudor. Astfel, fiecare zi a fost dedicată cate unui meniu rafinat propus pentru fiecare tip de bere Staropramen : berea blondă, berea brună, bere nefiltrată şi berea arămie.
Staropramen blondă a fost asociată cu o salată din homar, rosii, avocado şi trufe, urmată de cotlet de porc glazurat cu sirop de arțar şi de o tartă cu cremă din lime.
Straropramen brună a fost asociată de Chef Marek cu pieptul de rață cu dressing din zmeură și brânză de capră proaspătă, urmat de calcan cu piure din telina, la felul principal, şi brownie cu fistic, mousse de ciocolată și fructul pasiunii la desert.
Pentru Staropramen nefiltrată, cappucinno de dovleac, friptura de cerb în sos de cireşe amare şi budinca din caramel s-au dovedit a fi cele mai bune alegeri.
Staropramen Granat, o bere arămie, cu totul specială, a însoţit un aperitiv pe bază de cartofi şi praz, cu icre de păstrăv, arpagic, smântână și ou de prepelita, urmat de un fel principal din stiuca la gratar cu conopidă, stafide și mărar şi de crème brullé cu sos de mere, la desert.
Explozia de gusturi şi arome, dezvaluirea unor secrete ale unui Chef cu renume internaţional şi combinaţia dintre bere şi cele mai rafinate preparate, au transformat întâlnirea dintre cei doi într-o experienţă culinară autentică. Pentru a afla mai multe despre ChefXperience şi pentru a descoperi modul în care au fost preparate reţetele inedite, urmariti pagina de Facebook dedicată campaniei, unde există si un concurs cu premii, în 4 episoade.
Brandul Staropramen face parte din portofoliul Bergenbier S.A., unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând in România din anul 1994. Bergenbier S.A. deţine mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon si Fresh Grapefruit – şi Noroc precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.