Stella Artois invită la audiții online pentru Festivalul de Film de la Cannes

Stella Artois, în calitate de sponsor oficial al Festivalului de Film de la Cannes, cere actorilor aspiranţi să-şi filmeze audiţia cu webcamul, materialul lor fiind apoi transformat conform scenelor din film şi prezentat pe un micro-site dedicat, după care toate materialele vor fi evaluate.

Câştigătorii vor juca într-un film despre viaţa unui personaj care lucrează la InBev, numit Jacques d’Azur şi vor fi prezenţi la premiera acestuia în cadrul Festivalului de Film de la Cannes. Vizionarea filmului va fi urmată de o petrecere la care vor fi prezente multe stele de cinema, care va avea loc pe terasa Stella Artois de la malul mării, numită Chez Jacques.

Anunţul cu privire la casting va fi susţinut de o reclamă TV ce va fi difuzată pe programele Film4 şi E4 începând de luni şi de o campanie online promovată de LoveFilm.

Alexander Lambrecht, global marketing manager în cadrul Stella Artois, a declarat: „Pentru a sărbători parteneriatul nostru cu Festivalul de Film de la Cannes şi ‚regele Cannes-ului’, Jacques d’Azur, oferim unui fan norocos o şansă unică în viaţă. Acum, fanii Stella Artois din întreaga lume vor avea şansa de a-şi vedea creaţiile prezentate online, în timp ce un fan va apărea pe marele ecran în timpului celui mai prestigios festival de film din industria cinematografică, a 64-a ediţie a Festivalului anual de Film de la Cannes. Aceasta este cu adevărat o oportunitate unică în viaţă.”

Sursa: marketingmagazine.co.uk

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *