Stephane Batoux este numit Global CEO al grupului ETi

De la începutul lunii martie, Stephane Batoux, executiv cu peste 20 de ani de experiență în industria FMCG, a fost promovat în poziția de Global CEO al producătorului de dulciuri  ETi, responsabil de coordonarea activității în toate piețele unde compania este prezentă și de dezvoltarea strategiei de extindere la nivel internațional.  

eti

Stephane Batoux, noul CEO al ETi

Rolul, nou creat în cadrul companiei, consolidează viziunea strategică de expansiune a grupului turc pe piața internațională. Pornit în urmă cu mai bine de 60 de ani, businessul ETi, înseamnă, în prezent, 9 unități de producție, printre care și o fabrică de dulciuri în România, o rețea extinsă de distribuție și un portofoliu complex alcătuit din zeci de mărci și sute de produse din categorii diverse de la biscuiți și napolitane la ciocolată, prăjituri sau gustări sărate.

Anterior noului rol, Stephane Batoux a condus operațiunile ETi în România, Polonia și Balcani. El s-a alăturat echipei ETi în urmă cu șase ani, având o vastă expertiză managerială. De-a lungul carierei, a condus operațiunile locale și regionale ale unor companii precum Danone, Coca-Cola HBC, Albalact.

Sunt onorat să preiau acest rol în cadrul unui grup cu o viziune de creștere atât de solidă. Avem planuri mari și sunt convins că, împreună cu echipa, dispunem de toate capabilitățile necesare să ne continuăm strategia de extindere și misiunea de a face cunoscute brandurile ETi peste tot în lume.” – Stephane Batoux, Global CEO al grupului ETi.

Extinderea companiei

Un pas important în extinderea globală a companiei a fost făcut în 2017 prin inaugurarea Fabricii din România, în județul Dolj, în apropiere de Craiova. Aceasta este prima fabrică ETi din Uniunea Europeană și una dintre cele mai performante din cadrul grupului, deschisă cu o investiție de peste 50 de milioane de euro.

Povestea ETi a început în 1961, cu un visul fondatorului companiei de a aduce fericire în viețile oamenilor. În cei peste 60 de ani de activitate, ne-am dezvoltat constant, devenind una dintre cele mai mari companii din Turcia. Acum suntem pregătiți să facem un pas important în consolidarea viitorului global al companiei noastre.” –  Firuzhan Kanatlı, Președinte al grupului ETi.

Experiența profesională a lui Stephane Batoux

Stephane Batoux este licențiat în Finanțe și Administrarea Afacerilor la Universitatea Kent și a absolvit un Master în Economie la Universitatea din Bordeaux, precum și un MBA în Achiziții și Finanțe la Institut du Management de l’Achat Industriel. Și-a început cariera în 1989 ca Purchasing and Innovation Manager la Plasto în Dijon, Franța. Ulterior, a lucrat ca European Purchasing Manager, Purchasing Director și Supply Chain Director la Reckitt Benckiser pentru Franța și, respectiv, Italia, în birourile din Paris și Milano.

În 2000, s-a alăturat companiei Danone, în calitate de Global Purchasing Director pentru divizia de produse lactate în Paris, devenind apoi Operations Director pentru Rusia. În 2005, a fost numit director general pentru Ucraina și apoi director general pentru România, Moldova și Adriatica. Între 2012 și 2014 a fost director general al Coca-Cola HBC pentru România și Moldova, iar până în 2017 a fost director general al Albalact.

ETi Group

Un business de familie, înființat în 1961, ETi Group s-a dezvoltat, devenind una dintre cele mai mari companii din Turcia, cu produse comercializate în peste 40 de țări, și încasări de peste 1,3 miliarde de dolari anual. Grupul are o echipă alcătuită din peste 7500 de angajați.

În prezent, ETi Group deține 9 unități de producție, cea mai nouă fiind amplasată în România, dezvoltată cu un buget de peste 50 de milioane de euro.

Din ianuarie 2018, odată cu deschiderea operațiunilor în România și Polonia, ETi a început expansiunea la nivel internațional, cu un portofoliu complex de branduri de biscuiți, ciocolată, prăjituri, napolitane și gustări sărate.

Din portofoliul ETi pe piața românească fac parte brandurile ETi Dare, ETi Puf și Milk Burger.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *