Strategia de comunicare a companiei Hutton România este coordonată de o nouă agenție

Începând cu luna octombrie 2012, Presage comunică pentru Hutton, principalul producător de paste făinoase din Ardeal și unul dintre jucătorii cu capital integral românesc de pe piața de profil.

Presage|Strategic Communications va oferi Firmei Hutton pachetul de servicii de comunicare Plan 180+, pachet ce presupune strategia de comunicare și un plan de acțiuni și tactici specific dezvoltate pe o perioadă de șase luni, în linie cu obiectivele de business ale companiei. Agenția va oferi consultanță în comunicarea strategică, comunicare B2B, comunicare de brand, precum și concept și implementare în organizarea de evenimente.

“Hutton e o afacere de familie unde sloganul pasiune pentru paste bune ne definește foarte bine. Am considerat întotdeauna că cel mai frumos mod de a face afaceri este în familie, cu devotament și pricepere și cu convingerea că din pasiunea și munca ta ies cele mai bune lucruri, de care să poți fi mândru. După 20 de ani în care am crescut constant, am ajuns acum la maturitate, care înseamnă pentru noi,  ambiții și mai mari. Ne dorim sa ne apropiem de consumatorii din întreaga țară și să spunem povestea unei afaceri românești care se identifică într-un mod sincer cu valorile consumatorilor noștri: familie, bun gust, tradiție. Am ales să comunicăm toate acestea împreuna cu Presage pentru că am regăsit o viziune comună, o buna înțelegere a sectorului antreprenorial românesc și o experiență solidă în domeniul FMCG si Horeca”, a declarat Richard Hutton, fondatorul mărcii Hutton România și proprietarul afacerii.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Strategia de comunicare a companiei Hutton România este coordonată de o nouă agenție
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: