Strauss Coffee B.V. a semnat un acord cu Cia Iguacu de Café Soluvel pentru achiziţia mărcii de cafea „Amigo”, vândută în principal în România. Strauss Coffee BV are ca acţionari Grupul Strauss (74.9%) şi TPG Capital (25.1%).
Marca „Amigo” este binecunoscută pe piața din România încă din 1982, în timp ajungând să fie comercializată și în alte ţări din zonă. Amigo a fost evaluată la o cifră netă de afaceri de aproximativ 12.5 millioane USD in 2012, iar cota sa de piaţă, în volum, este estimată la aproximativ 1,8% din piaţa de cafea din România. Părțile așteaptă validarea tranzacţiei de către Consiliului Concurenţei.
Strauss Coffee va plăti 20 millione USD pentru achiziţia mărcilor, a domeniilor şi a drepturilor exclusive de a folosi formula „Amigo” în România şi Bulgaria. Astfel, Strauss Coffee va deveni proprietarul unic al brand-ului în aceste ţări.
Strauss Coffee este prezent pe piața din România din 1994 și este cunoscut mai ales prin marca „Doncafé” (în 2012, cota de piață, în volum, a fost estimată la aproximatv 22% din piața de cafea).
„Achiziția accentuează și mai tare poziția competitivă a Strauss Coffee pe piața de cafea din România, dar și în alte piețe din Europa Centrala și de Est. Strauss Coffee, prin Strauss România, intenționează să continue să dezvolte marca Amigo în regiune.”, a anunțat Tomer Harpaz, manager interimar al Strauss Coffee.
Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
Pingback: Sinteza săptămânii 3 - 7 februarie
Pingback: Achiziţia mărcii de cafea AMIGO de către STRAUSS Coffee a fost aprobată de Consiliul Concurenţei