Studenţii români pot câştiga o călătorie în jurul lumii la „Henkel Innovation Challenge”

Henkel România dă startul primei selecţii naţionale a competiţiei Henkel Innovation Challenge, un concurs internaţional dedicat tuturor studenţilor interesaţi de economie şi inovaţie. Tema competiţiei este dezvoltarea unui produs inovator al companiei Henkel pentru anul 2050. Premiul cel mare constă într-o călătorie în jurul lumii oferită membrilor echipei câştigătoare.

Pentru a participa la această competiţie, tinerii interesaţi trebuie să formeze echipe de câte doi-trei membri fiecare, să se înscrie online pe site-ul www.henkelchallenge.com până pe 13 decembrie 2010 şi să dezvolte un concept inovator pentru un produs Henkel ce ar urma să răspundă nevoilor consumatorilor din anul 2050, fie el din portofoliul diviziei Produse Cosmetice/ de Toaletă sau din cel al diviziei Detergenţi şi Produse pentru îngrijirea locuinţei. Marea finală naţională se va desfăşura în martie 2011, cea mai bună echipă urmând să reprezinte România la finala internaţională a competiţiei de la Berlin, din aprilie 2011.

Câştigătorii concursului internaţional vor primi un bilet „Around the world” şi câte un voucher de călătorie în valoare de 1.000 Euro. De asemenea, membrii celor mai bune trei echipe se vor întâlni personal cu CEO-ul Henkel, Kasper Rorsted.

Această competiţie internaţională reprezintă pentru Henkel un prilej de a cunoaşte tineri creativi şi de a le capta atenţia acum, la începutul carierei lor. „Îi asigurăm pe tinerii participanţi că vor beneficia pe parcursul competiţiei de sprijinul unor mentori care le vor acorda feedback imediat. În acest fel, tinerii au ocazia să câştige o experienţă valoroasă, să intre în contact cu managerii Henkel şi chiar să discute despre cariera lor”, declară Katrin Klein, Employer Branding Manager Henkel.

Participarea la Henkel Innovation Challenge este deschisă tuturor studenţilor din România, indiferent de profilul facultăţii la care aceştia studiază. În competiţie pot intra şi studenţii străini care urmează cursurile unei facultăţi din România, cu obligativitatea de a fi studenţi ai respectivei facultăţi şi în perioada desfăşurării etapei finale a concursului (aprilie 2011). Toţi participanţii trebuie să cunoască, să înţeleagă şi să vorbească fluent limba engleză.

Pentru mai multe detalii despre competiţie vă rugăm să accesaţi:

• Pagina oficială www.henkelchallenge.com

• Pagina de Facebook www.facebook.com/henkelchallenge

• Twitter www.twitter.com/henkelchallenge şi YouTube, canale care vor susţine activ toate momentele importante ale Henkel Innovation Challenge.

Mai multe informaţii despre procedurile de recrutare în cadrul Henkel pot fi găsite la www.henkel.com/careers.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,881 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Studenţii români pot câştiga o călătorie în jurul lumii la „Henkel Innovation Challenge”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: