Studiu Unilever: ce fac consumatorii români pentru un stil de viață sustenabil?

KnorrUnilever lansează rezultatele după 2 ani ale Planului Unilever pentru un Stil de Viață Durabil, împreună cu rezultatele unui studiu local despre ce fac românii pentru a avea un stil de viață sustenabil.

Unilever își continuă obiectivul major ca până în 2020 să-și dubleze cifra de afaceri, în timp ce își va înjumătăți impactul asupra mediului. Compania a obținut rezultate foarte bune pe toți cei trei piloni ai Planului pentru un Stil de Viață Durabil: îmbunătățirea sănătății și a bunăstării a peste un miliard de oameni, procurarea în proporție de 100% de materii prime sustenabile și înjumătățirea impactului asupra mediului a produselor noastre, de-a lungul întregului lanț valoric.

Fabricile Unilever din întreaga lume derulează în continuare programe de reducere a cantității de energie, apă, materiale și deșeuri existente, aducând din 2008 și până în prezent economii de 300 de milioane de euro. Acestea au redus cu o treime emisiile gazelor cu efect de seră și au înjumătățit cantitatea de deșeuri din procesele de producție.

Fabricile din Ploiești au înregistrat, de asemenea, rezultate importante. În ceea ce privește fabricarea produselor de îngrijire personală și a locuinței, față de 2008 s-a redus cantitatea de CO2 cu 44%, iar cea de energie cu 17%. În fabrica de produse alimentare, cantitatea de CO2 s-a redus cu 55%, iar cantitatea de apă utilizată cu 16%.

„Înregistrăm progrese considerabile în ceea ce privește reducerea impactului asupra mediului în fabricile noastre și procurarea de materii prime sustenabile. Însă ne confruntăm în continuare cu provocarea de a schimba obiceiurile consumatorilor privind sănătatea și igiena și în a-I încuraja să utilizeze mai puțină apă și energie acasă, atunci când spală și curăță cu produsele noastre. Adoptarea de către consumatori a unui stil de viață sustenabil este esențial pentru atingerea obiectivelor noastre”, a declarat Jarek Malinowski, CEO Unilever South Central Europe.

Concluziile studiului Unilever

Unilever este reprezentat pe piața românească de către două companii: Unilever South Central Europe – care coordonează din București operațiunile de marketing și vânzări în România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova și Kosovo – și Unilever România, compania care gestionează operațiunile de producție desfășurate pe platforma industrială de la Ploiești.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Studiu Unilever: ce fac consumatorii români pentru un stil de viață sustenabil?
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: