Tesco a înregistrat creșteri de 2,2%

Tesco a raportat cifre modeste pentru primul trimestru; creşterea iniaţială a fost afectată de o scădere.

Vânzările grupului înregistrate de-a lungul a 13 săptămâni,  la 26 mai a crescut cu 2,2% (exclusiv benzina), deşi vânzările au scăzut cu 0,7%. Într-o piaţă competitivă, vânzările totale pe piaţa internă au crescut cu doar 2,0% (exclusiv benzină). Totuşi,  rezultatele financiare au fost  mai bune decât scăderea de 1,6%  înregistrată în  trimestrul al patrulea al anului financiar anterior.

Reprezentanţii oficiali ai grupului au declarat că performanţa înregistrată a fost oarecum însemnată, având în vedere condiţiile de piaţă dificile: „Performanţa noastră în Marea Britanie a fost constantă în cursul unui trimestru dificil pentru industrie”. Tesco s-au descurcat mai bine la nivel internaţional, cu vânzări totale de până 3,0% (exclusiv benzină) şi de până 7,8% pe o piaţă cu valută constantă. Rezultatele au fost stimulate de creşterea în Asia şi SUA, care a ajutat la compensarea rezultatelor din Europa.

Comentând cu privire la rezultatele, CEO-ul Philip Clarke a remarcat: „Tesco a avut creşteri semnificative în primul trimestru, în ciuda nivelului scăzut al  încrederii consumatorilor pe toate pieţele noastre. Am pus în aplicare un plan serios de creştere a vânzărilor în Marea Britanie şi sunt mândru de relansarea gamei noastre Everyday Value şi  de faptul ca am adăugat acum personal suplimentar în 700 din magazine noastre.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Tesco a înregistrat creșteri de 2,2%
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: