Timbark Maspex România lansează o nouă campanie pentru Tymbark Fizzy

fizzyTimbark Maspex România lansează o nouă campanie pentru Tymbark Fizzy, băutura răcoritoare carbonatată aflată de un an în portofoliul companiei.

Campania se va desfăşura pe o perioadă de trei luni, beneficiind de promovare pe TV, radio şi online. Pentru mediul online organizatorii au pregătit multe surprize consumatorilor, constând în aplicaţii provocatoare şi premii consistente.

„Suntem convinşi că publicul nostru va şti să aprecieze această campanie de promovare pe care am găsit-o orientându-ne după temperamentul lor: vesel, dinamic, plin de viaţă. Însă nu ne-am inspirat numai de la ei ci chiar de la produsul însuşi care îţi dă o stare de bună-dispoziţie prin îmbinarea desăvârşită dintre gustul pregnant de fructe şi bule. Ştim sigur că am găsit formula perfectă prin care răspundem la întrebarea „Mărul în bulă sau bula în măr?”. Aceasta este Fizzy. Prin Urmare, vă invităm pe toţi să luaţi parte la Marea Fizzyune!”, a declarat Mihaela Burtoi, Director de Marketing, Tymbark Maspex România.

Băutura Tymbark Fizzy este disponibilă în ambalaj tip PET la 2L, cu patru sortimente: Măr Verde, Portocală, Lămâie şi Piersică. Din aprilie Tymbark Fizzy se regăseşte şi în ambalaj de 0,5L, cu Măr Verde, Portocală şi Lămâie. Produsul nu conţine coloranţi artificiali şi conservanţi, are conţinut de fruct de 5% şi este acidulat.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Timbark Maspex România lansează o nouă campanie pentru Tymbark Fizzy
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: