Timișoreana face cinste românilor cu 5 milioane de beri, în “Caravana Timișoreana 300 – Drumul butoaielor”

“La 300 de ani de Timișoreana, România, te cinstim!” este sloganul prin care Timișoreana continuă aniversarea celor 300 de ani de tradiție în arta fabricării berii, din această vară.  

TimișoreanaBrandul local face cinste românilor cu 5 milioane de beri, iar “Caravana Timișoreana 300 – Drumul butoaielor” pornește să cinstească românii din țară.

România, te cinstim cu 5 milioane de beri!

Între 1 august 2018 – 31 octombrie 2018, Timișoareana  îi invită pe toți românii să sărbătorească împreună cei 300 de ani prin campania România, te cinstim cu 5 milioane de beri”, prin care oricine cumpără un produs promoțional poate câștiga una dintre cele cinci milioane de doze de bere “Timișoreana Original” de 500 de ml.

Caravana Timișoreana 300 – Drumul Butoaielor

Românii pot transmite urări de „La mulți ani, Timișoreana!” în toate orașele situate pe Drumul Butoaielor, care începe în acest weekend. Până pe 3 noiembrie 2018, Caravana Timișoreana va ajunge în 55 de orașe din țară, pentru a face cinste românilor și a sărbători împreună cu ei 300 de ani de tradiție.

„Suntem onorați să călătorim în unele din cele mai importante orașe din țară și să îi cinstim cu câte o bere Timișoreana pe cei care ne sunt alături în acest an plin de însemnătate pentru noi. Sărbătorim 300 de ani de măiestrie în arta fabricarii berii, dar și 300 de ani de momente memorabile și oameni minunați, care au făcut posibilă împlinirea acestei vârste aniversare, mai ales că marca Timișoreana are cea mai îndelungată tradiție din România”, declară Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timișoreana .

Campania aniversară Timișoreana 300 de ani

Sărbătorirea celor 300 de ani este marcată în toate activitățile de comunicare ale brandului pe parcursul acestui an, de la reclama TV dedicată, spot radio, comunicare pe canalele digitale, la ambalajul cu logo aniversar și va continua cu alte momente pe care Timișoreana le-a pregătit pe parcursul acestui an.

Timişoreana

Fabricată încă de la 1718, berea Timișoreana aduce cu sine experiența şi tradiția maeștrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Producătorul s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti – distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.

În ultimii ani, producătorul a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Timișoreana face cinste românilor cu 5 milioane de beri, în “Caravana Timișoreana 300 – Drumul butoaielor”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: