Timișoreana a acordat „Cupa Suporterilor” la marea Finală a Cupei României, primul meci de fotbal cu spectatori din ultimul an

Timișoreana, suporter de tradiție al fotbalului românesc, a continuat să fie alături de fanii fotbalului adevărat și în această perioadă dificilă, prin lansarea campaniei „Cupa Suporterilor Timișoreana”. Campania a premiat echipele de suporteri ai fotbalului românesc, iar reprezentantul echipei câştigătoare a dus acasă trofeul „Cupa Suporterilor Timișoreana”, oferit la finalul meciului, pe stadionul Ilie Oană din Ploieşti, chiar de către fostul mare fotbalist Adrian Ilie.

timișoreana

Noi, cei de la Timișoreana, am știut încă de la începutul pandemiei că doar dacă vom rămâne împreună vom trece mai ușor peste perioada dificilă care urma să vină. Precum în fotbal, unde vorbim despre echipă, despre împreună, am considerat că pasul firesc este să credem mai mult ca oricând în aceste valori și să rămânem alături de fotbalul românesc și de suporteri, chiar și de acasă. Acum, 14 luni mai târziu, ne bucură să fim pe stadion, dar și alături de suporteri, pe care ne-am dorit să îi răsplătim pentru că, la rândul lor, au rămas alături de fotbalul românesc.” – a declarat Alexandra Silav, Senior Brand Manager Timișoreana.

Reprezentantul echipei de suporteri câștigătoare

Cu ocazia marii Finale a Cupei României, primul meci de fotbal cu spectatori după o lungă perioadă, Timișoreana a adus la meci reprezentantul echipei de suporteri câștigătoare, arătând astfel recunoștința pentru cei care au susținut, indiferent de circumstanțe, fotbalul românesc.

Marele premiu al campaniei a constat în „Cupa Suporterilor Timișoreana” – un simbol al solidarității tuturor celor cărora fotbalul încă le-a curs prin vene, chiar și în această perioadă extrem de dificilă – înmânată câştigătorului de către Adrian Ilie, chiar pe stadionul Ilie Oană din Ploiesti.

Campania “Cupa Suporterilor Timișoreana” a fost dedicată tuturor iubitorilor de fotbal care, în această perioadă de un an, nu au putut fi alături de echipele lor favorite pe stadioane, pe toată perioada cât şi-au disputat unul dintre cele mai importante trofee din fotbal – Cupa României. Timișoreana le-a oferit echipelor de suporteri ocazia de a-şi manifesta susţinerea pentru fotbal, pe parcursul a patru luni, în 5 etape, între 10 februarie și 15 mai 2021. Mecanismul a fost unul simplu, iar participanții s-au putut înscrie în campanie prin postarea unui comentariu cu un video sau o fotografie în postările de concurs de pe pagina de Facebook Bere Timișoreana și au putut câștiga unul dintre premiile oferite de Timișoreana: tricouri, 6pack-uri de bere, iar la final, marele premiu.

Timișoreana a devenit deținătoarea unora dintre cele mai importante parteneriate din fotbal în 2019

În 2019, Timișoreana, cea mai iubită bere a românilor, a devenit deținătoarea unora dintre cele mai importante parteneriate din fotbal. Suporter de tradiție al fotbalului românesc încă din anul 2006, Timișoreana a anunțat în 2019 faptul că își continuă parteneriatul cu Federația Română de Fotbal, în calitate de Sponsor Oficial al Cupei României, sponsor al Echipei Naţionale de Fotbal a României şi sponsor al Echipei Naționale de Tineret U21.

De asemenea, în ultimii ani, Timișoreana a desfășurat o serie de campanii care au rămas în mintea și inima suporterilor români precum “Meciul de Legenda” (2010), „Drumul Mingii” (2011), „Meciul de Legenda” (2014) si „Meciul de Legenda” (2015), dar și prima finală de „Cupa Romaniei” jucată pe Arena Națională (2012), toate strâns legate de susținerea Cupei României Timișoreana.

Timişoreana

Fabricată încă de la 1718, berea Timișoreana aduce cu sine experiența şi tradiția maeștrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti – distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.

În ultimii ani, Timişoreana a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *