Timișoreana se alătură eCupei României, inițiativa Federației Române de Fotbal, și creează un studio virtual cu Bogdan Lobonț, Emil Grădinescu și XBRAKER

Suporter cu tradiție al fotbalului românesc, Timișoreana se alătură inițiativei Federației Române de Fotbal, eCUPA României.

TimisoreanaSeparați dar împreună, într-un studio virtual care va recrea set-up-ul unui platou de emisiune sportivă, fostul portar al Echipei Naționale de Fotbal – Bogdan Lobonț, comentatorul sportiv Emil Grădinescu și vloggerul XBRAKER – jucător profesionist FIFA vor comenta meciurile din Cupa României virtuală, vor analiza tactici, vor dezbate cele mai intense faze de pe teren și vor răspunde la întrebări.

Sportul a fost afectat și el de această perioadă dificilă pe care o traversăm cu toții, așa că și fotbalul a dispărut de pe micile ecrane, iar echipele din România au fost puse în situația de a-și suspenda sau amâna meciurile. Fotbalul este despre echipă, despre – împreună. Noi, cei de la Timișoreana am decis să ne lăsăm ghidați în continuare de această valoare, așa că am rămas împreună, alături de fotbalul românesc și de suporteri, chiar dacă fizic suntem separați. Vom trece mai ușor peste situația actuală dacă rămânem împreună și dacă ne adaptăm condițiilor, de acasă” – a declarat Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timișoreana.

Emisiunile realizate în studio-ul virtual Timișoreana vor fi transmise LIVE începând de astăzi, 30 aprilie, în sferturile eCupei, de la ora 21.00, pe pagina de Facebook a Timișoreana. Timp de 45 de minute, invitații permanenți – fostul portar al Echipei Naționale de Fotbal – Bogdan Lobonț, comentatorul sportiv Emil Grădinescu și vloggerul XBRAKER – jucător profesionist FIFA vor comenta cele mai importante faze ale meciurilor.

Proiectul Timișoreana se derulează sub umbrela inițiativei de strângere de fonduri #separatidarimpreuna, realizată alături de Crucea Roșie Română, menită să sprijine necesitățile urgente ale sistemului medical din România în lupta împotriva Coronavirus.

Toţi românii care doresc să ajute se pot alătura inițiativei donând echivalentul a 2 euro prin SMS la numărul 8827, cu textul: DONEZ sau pe separatidarimpreuna.ro. Crucea Roșie Română va folosi aceste donații pentru achiziționarea de echipamente urgente și extrem de necesare spitalelor din România, acolo unde sunt tratați românii afectați de noul tip de Coronavirus.

Toate informațiile despre strângerea de fonduri pot fi găsite pe platforma dedicată acesteia – www.separatidarimpreuna.ro și pe pagina de Facebook, care vor fi actualizate cu informații despre evoluția donațiilor și a inițiativei. Informații despre implicarea și modul în care sunt folosiți banii din campanie găsiți pe site-ul www.crucearosie.ro

În 2019, Timișoreana a devenit deținătoarea unora dintre cele mai importante parteneriate din fotbal, devenind: Sponsor Oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României, Sponsor Oficial al Echipei Naționale de Tineret U21 și continuând susținerea competiției Cupa României care are o tradiție îndelungată.

Iar în ultimii ani, Timișoreana, cea mai iubită bere a românilor, a arătat implicare continuă în fotbalul românesc, desfășurând o serie de campanii care au rămas în mintea și inima suporterilor români precum „Meciul de Legenda” (2010), „Drumul Mingii” (2011), „Meciul de Legenda” (2014) si „Meciul de Legenda” (2015) dar și prima finală de „Cupa Romaniei” jucată pe Arena Națională (2012), toate strâns legate de susținerea Cupei României Timișoreana.

Timișoreana

Fabricată încă de la 1718, berea Timișoreana aduce cu sine experiența şi tradiția maeștrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Timișoreana se alătură eCupei României, inițiativa Federației Române de Fotbal, și creează un studio virtual cu Bogdan Lobonț, Emil Grădinescu și XBRAKER

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: