Timișoreana Nepasteurizată, o inovație pe piața berii

Timișoreana, liderul pieței de bere din România, își extinde gama printr-un nou sortiment ce marchează o inovație în categoria lager: Timișoreana Nepasteurizată. Aceasta este o bere cu spumă fină, care prezintă o carbonatare aparte, păstrând în același timp gustul echilibrat Timișoreana.

IMG-6144„Este un moment important pentru Timișoreana. Prin lansarea Timișoreana Nepasteurizată, secretul berarilor, transmis din generație în generație, ajunge pe mesele tuturor românilor. Și pentru că secretele bune nu se spun, ci se savurează, invităm toți consumatorii să se bucure de o bere cu gust proaspăt, ca in fabrică, alături de cei dragi”, declară Tudor Ghiurcă, Senior Brand Manager Timișoreana.

Timișoreana Nepasteurizată este rezultatul îmbinării meșteșugului tradițional al preparării berii cu tehnologia modernă. În procesul de fabricație înlocuim pasteurizarea cu o tehnologie modernă de filtrare la rece, iar ca urmare berea își păstrează gustul proaspăt ca în fabrică.

Zoli Borsos, Maestru Berar Timișoreana, vorbește despre caracteristicile de gust ale noului produs: „Timișoreana Nepasteurizată este o bere care, nefiind supusă tratamentului termic de pasteurizare, își păstrează intact gustul proaspăt din fabrică. Berea nepasteurizată, este  fină, ușor de băut, are o spumă intensă și o carbonatare aparte.”

Campania pentru lansarea berii Timișoreana Nepasteurizată dezvoltată sub conceptul “Secretul Berarilor”, include un spot TV, comunicare online și în Social Media, precum și promovare la raft.

„Ne-am propus să anunțăm această inovație în Timișoara, pentru a celebra orașul în care s-a născut Timișoreana și în care a fost înființată prima fabrică de bere din România, în secolul al XVIII-lea. Suntem onorați că facem parte din povestea Timișoreana și că prin dezvoltarea acestui brand de tradiție al românilor, precum și prin operațiunile noastre de producție din Timișoara, contribuim la dezvoltarea comunității locale și la păstrarea unui secret al maeștrilor berari, vechi de aproape 300 de ani”, adaugă Oana Mateescu, Senior External Relations Manager, Ursus Breweries.

Noul sortiment este disponibil, începând cu 1 martie 2017, în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, în mai multe variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 0.5 litri, sticlă nereturnabilă de 0.5 litri, doză, pachet de 6 doze, pachet de 5 sticle nereturnabile și un pahar special, precum și butoi.

Fabricată încă de la 1718, berea Timişoreana aduce cu sine experienţa şi tradiţia maeştrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timişoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

Ursus Breweries  este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St Stefanus.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,492 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Timișoreana Nepasteurizată, o inovație pe piața berii

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: