Timișoreana susține tradiția mititeilor românești odată cu acceptarea acestora în spatiul comunitar

Începând de ieri, 25 iunie, mititeii românești sunt exportați către toate țările din Uniunea Europeană, dată la care a intrat în vigoare regulamentul Comisiei Europene privind utilizarea anumitor aditivi alimentari în preparatele din carne.

Mititeii românești-1Timișoreana, berea românească cu cea mai lungă istorie, susține tradițiile românești şi salută decizia de acceptare de către Uniunea Europeană și exportare a rețetei tradiționale , mititeii fiind o parte importantă din arta culinară națională.

Încă de când au apărut pe tărâmul românesc, mititeii au fost serviți întotdeauna alături de o bere savuroasă. Nenumărate povești legate de originea acestor bucate au fost spuse de-a lungul timpului, însă preferata noastră este cea de la 1902. Se spune că într-o zi, pe ulița Covaci din București, un cârciumar a rămas fără înveliș pentru cârnați, așa că a așezat carnea tocată, în bucăți mai mici, direct pe grătar. Noul preparat a fost atât de apreciat, încât restaurantul a devenit celebru, iar mititeii au intrat în istorie.

În România, consumatorii se pot bucura și de sortimente de mititei care au reușit să se facă mai cunoscute, și anume Micii de Obor, Micii de Lehliu Gară, Micii de Medgidia, Micii La Iordache, Micii de la Cocoșatu’, Micii de Codlea și Micii de Sulina.

Preparate asemănătoare cu mititeii se găsesc și la sârbi și la bulgari, însă rețeta românească este cea care va trece granițele României, pentru a ajunge în toate țările din Uniunea Europeană.

“Pentru Timișoreana, exportul de mititei românești în Uniunea Europeană reprezintă încă o modalitate prin care românii vor avea acces la produsele și rețetele tradiționale care le amintesc cel mai mult de casă. Timișoreana este deja unul dintre ele, românii din Italia și Spania se bucură acolo, departe de casă, de berea românească cu cea mai îndelungată tradiție din România, iar acum își vor putea completa meniul de produse tradiționale românești și cu celebrii mititei”, declară Mihai Bârsan, Vice President Marketing Ursus Breweries România.

Cei care se vor bucura cel mai mult de acest eveniment sunt românii care s-au mutat de mult pe meleaguri străine și care, poate, își doresc de ani mulți să guste mai des aceste bucate tradiționale, alături de o Timișoreana rece.

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *