Next_Capitall

Tomi si Grup Sapte deruleaza o campanie de informare la raft pentru mustar dulce si mustar fin

Tomi si Grup Sapte deruleaza in perioada 11 octombrie – 3 noiembrie o campanie de informare la raft pentru cea mai noua categorie de produse din portofoliul Tomi: sortimentele de mustar dulce si mustar fin. Disponibile in flacoane de 500 de grame, Tomi Mustar Dulce si Tomi Mustar Fin sunt produse exclusiv din seminte de mustar si nu contin conservanti.

Tomi-mustarCampania de informare si degustare Tomi Mustar are loc la nivel national in principalele retele de hypermarket iar in Bucuresti este completata de o oferta atractiva si gustoasa: la orice mustar Tomi achizitionat, cumparatorii vor primi garantat un hot-dog preparat pe loc la Tomieta.

Tomi este brandul nr 1 in piata de ketchup din Romania si face parte din portofoliul companiei SC Orkla Foods Romania SA, una dintre cele mai importante companii de pe piata locala a bunurilor de larg consum.

 

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina dePublicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,065 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Tomi si Grup Sapte deruleaza o campanie de informare la raft pentru mustar dulce si mustar fin
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: