Toneli Kids, cel mai premiat ou din România

Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, a redefinit produsul Toneli Kids, un produs special creat pentru copii, considerat de producător, și nu numai, cel mai bun calitativ produs din piață. Noul concept are la bază două mari principii: furnizarea unui produs premium și disponibilitatea produsului fresh la consumator, intr-un timp foarte scurt.

10 atuuri care fac din Toneli Kids un produs unic în piață:

  1. Fermă nouă dedicată special producerii de ouă Toneli Kids;
  2. Trecerea de la sistemul de producere tip „sol” la sistemul Free Range– găinile au acces la aer liber
  3. Trasabilitate, lanț scurt producție – magazin, prospețime – ținta companiei este să aibă ZERO zile de stocaj pentru acest produs!
  4. Hrană cu cereale GMO Free, după o rețetă proprie, special creată de nutriționiștii Toneli
  5. Adaos suplimentar de Omega 3, bogat în vitamina B12 și sursă de vitamina A
  6. Design nou pentru Toneli Kids cu mesaj  „funcțional”, destinat informării și chiar educării consumatorului
  7. Valoare intrinsecă a produsului recunoscută – cel mai premiat  produs din piață, ce deține in acest moment pe lngă distincția “Gustul Ales”2020 și două distincții internaționale – SUPERIOR TASTE AWARD 2019 de la INTERNATIONAL TASTE INSTITUTE și respectiv GOLD QUALITY AWARD 2020 de la MONDE SELECTION BRUXELLES . Experții Monde Selection l-au caracterizat drept “Un ou impecabil, cu un gălbenuș savuros
  8. Distribuție extinsă – cu mici excepții, compania Toneli acoperă formatele de magazine tip cash&carry, hypermarket și supermarket și prin acțiuni de tip in-out, chiar și discounterii.
  9. Marketing 360 grade – Pentru partea de relație cu piața și cu consumatorul final, structura organizatorică Toneli dispune de un department de marketing ce lucrează pe un plan 360° în scopul identificării nevoilor și a comunicării eficiente a tuturor caracteristicilor, avantajelor și beneficiilor furnizate de produsele companiei.
  10. Merchandising dedicat – asigură implementarea standardului de mercantizare prin așezarea corectă la raft a produsului în gama Toneli, fiind implicat și în dezvoltarea Category Management-ului categoriei de ouă comercializate de client.

Toneli

Cu o experiență de peste 22 de ani în piața avicolă, Grupul Toneli deține cel mai mare efectiv de păsări ouătoare – aproximativ 1,6 milioane. Cu 400 de milioane de ouă vândute anual, Toneli Holding este liderul pieței și deține aproximativ 30% din volumul de ouă comercializat în Modern Trade.

Grupul are un model de business integrat pe verticală, deținând în prezent 3 capacități de producție furaje, 4 ferme de creștere a tineretului de înlocuire, 16  ferme de producție ouă, 3 centre de colectare, sortare și ambalare ouă, o flotă logistică ce asigură hybrid, direct și prin terți distribuția națională a ouălor și o unitate de producție de fertilizator organic.

Toneli a început producția de ouă ecologice în 2020, devenind singurul jucător din piață de profil ce acoperă toate segmentele de calitate: producție convențională, la sol, free range, ecologice/bio, ouă funcționale – Omega 3, Seleniu, Kids.

Tot din acest an, Toneli a intrat și pe canalul HoReCa prin comercializarea gamei de ouă lichide Familia Toneli: albuș, gălbenuș, melanj.

Toneli Kids

“Din punct de vedere business share, Toneli Kids nu intră momentan în topul articolelor, acest lucru fiind un efect secundar urmărit de companie. Principalul obiectiv este de a răspunde nevoii pieței, de a avea la raft un produs sigur pentru alimentația copiilor și nu numai.

În urma campaniei de comunicare și a lărgirii distribuției, volumul vânzărilor Toneli Kids a crescut cu aproximativ 25%, devenind cel mai emergent produs din protofoliul nostru. Dacă ar fi să ne luăm după cuvântul specialiștilor, produsul a primit deja aprecieri foarte bune atât din partea medicilor nutriționiști, cât și din partea degustătorilor profesioniști.

De curând, Toneli Kids a fost votat în topul celor mai importante produse lansate în piața food în anul 2020″, a declarat Florin Panfile, Director comercial.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *