Toneli lansează produsul „La curte” – Free Range

Toneli, cel mai cunoscut brand din România de pe piața ouălor de consum, a investit 700.000 de euro în ferma de la Găești, județul Dâmbovița, pentru a lansa produsul „La curte” – Free Range.

ToneliÎn 2015, Grupul Toneli a investit 700.000 de euro în ferma de la Găești, județul Dâmbovița, pentru a lansa produsul „La curte” – Free Range, ouă care provin de la găini crescute la sol, cu acces în aer liber și hrănite pe bază de cereale din Fabrica de Nutreț a grupului. Astfel, ouăle Toneli sunt 100% românești. În anul 2016, Grupul toneli a avut o cifră de afacere de 23 de milioane de euro, iar pentru anul 2017 se estimează o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro.

Gama free range cuprinde caserole de ouă free range de 4, 6, 10 și 15 bucăți. În această gamă sunt incluse și sortimentele Ovital Omega 3 și Ovital Seleniu. Ouăle free range fac parte din categoria 1. În general, există 4 categorii de ouă: 0, 1, 2 și 3. Categoria 0 reprezintă ouăle eco, ouă care provinde la găini crecute numai în aer liber și cu cereale diferite. Categoria 1 reprezintă ouăle free range care provin de la găini crescute atât în aer liber, cât și înăuntru. În categoria 2 sunt incluse ouăle care provin de la găini crescute numai înăuntru, iar categoria 3 reprezintă ouăle provenite de la găini crescute în baterii.

În cazul găinilor crescute la ferma Toneli, conform normelor europene, acestea au 4 mp de teren pe cap de găină în curte, iar în hală încap 20.000 de găini. Hala de la Găești este cea mai nouă hală a grupului Toneli, aceasta fiind construită de Frisomat România, filială a producătoului belgian de hale galvanizate Frisomat Belgia și unul dintre cei mai importanți jucători din piața de hale metalice din oțel galvanizat, și utilată cu ultimele tehnologii prezente pe piață de Poultec, pentru ca activitatea să asigure control și siguranță alimentară.

Cum se sortează și ambalează ouăle Toneli

Toneli Holding are 15 ferme în mai multe județe din țară și un total de 12 milioane de găini. Ouăle care provin de la aceste găini sunt trimise la centrul de sortare și ambalare Titu unde se sortează și se ambalează pentru a fi trimise în magazinele partenere. Centrul Titu ambalează 1 milion de ouă pe zi, ajungând la un sfert de miliard de ouă pe an.

Astfel, în fabrica Titu, ouăle Toneli sunt așezate în niște mașini care le sortează, pe cele sparte și pe cele murdare le elimină, iar cele curate rămân. Astfel, pentru a detecta orice fisură în ouă, acestea sunt trecute de două ori prin două filtre diferite. Apoi sunt dezinfectate și cântărite  pentru a fi puse în cofraje și ambalate pentru diferitele magazine la care sunt distribuite.

Grupul Toneli are un model de business integrat pe verticală, deținând în prezent o capacitate de producție furaje, ferme de creștere a tineretului de înlocuire, mai multe ferme de producție de ouă, 2 centre de colectare, sortare și ambalare ouă, precum și un sistem de distribuție și logistică. De asemenea, s-a acordat o atenție deosebită metodelor de creștere a păsărilor, ponderea de ouă de consum provenite de la găini crescute în sistem Free Range crescând semnificativ.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,461 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Toneli lansează produsul „La curte” – Free Range
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: