Diamant

Participare de succes a companiei Toneli la târgul internațional Anuga 2019 și la Indagra Food 2019

Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, a participat în această toamnă la Anuga Koln 2019, unul dintre cele mai mari târguri internaționale dedicate industriei alimentare din lume și la Indagra Food 2019, cel mai mare târg autohton pentru industria alimentară.

Why Toneli first of all?

Târgul internațional dedicat industriei alimentare Anuga a reprezentat și în acest an cel mai important punct de întâlnire al industriei, după cum o demonstrează din nou cifrele din 2019: 7.590 de expozanți din 106 țări și aproximativ 170.000 de vizitatori din peste 200 de țări.

În acest an, România a fost reprezentată la Anuga de peste 32 de producători, printre care și Toneli, care a avut o prezență expozițională sub un nou concept.

„Putem spune că acest eveniment este o gală a comerțului mondial și prin urmare ne-am adaptat evenimentului, adică nu ne-am dus acolo doar să ne expunem gama de produse, ci mai degrabă să evidențiem diferențiatorii business-ului Toneli, care generează avantaje și mai departe beneficii, atât clienților parteneri, cât și clienților consumatori finali.

La acest nivel, se pune foarte mult accent pe elementele ce generează transfer de încredere, din această cauză trader-îi participanți discută foate mult despre flow-ul business-urilor – de la istorie la viziune, despre factori critici de succes, despre unicitate și mai puțin despre prețuri, de exemplu.

Pe scurt, conceptul umbrelă Toneli, cu care am fost prezenți în acest an la Anuga, a fost „Why Toneli first of all?” prin intermediul căruia le-am expus potențialilor parteneri pilonii foarte solizi pe care se bazează business-ul actual, dar și viziunea și planurile noastre de viitor”, a precizat Toni Khoury, Co-owner, Președinte CA și Director Grupul Toneli.

Premise bune după Anuga

„Pot să spun că prin participarea Toneli la Anuga 2019, am generat o experiență plăcută și pozitiv surprinzătoare celor ce ne-au trecut pragul, iar follow-up ulterior a arătat că sunt semnale îmbucurătoare pentru noi.

În perioada imediat următoare, ne vom așeza la masă cu fiecare dintre cei interesați și vom evalua posibilitățile de a concretiza contracte externe pentru Toneli. Important este că avem disponibilitate și resurse de a genera o situatie win-win cu cei ce văd lucrurile în același mod”, a completat Toni Khoury.

La ora actuală, Toneli desfășoară contracte externe cu țări precum Bulgaria, Grecia, Cipru, Italia, Germania, Suedia și chiar cu țări din Africa și din Estul Mijlociu. Ponderea exportului, în acest moment, este de aproximativ 20% din total business Toneli, compania exportând atât materie primă pentru industrie, cât și produse cu valoare adăugată precum gama Free Range.

Indagra Food

Desfăsurat în perioada 30 octombrie – 3 noiembrie 2019, în cadrul Romexpo, cel mai mare târg pentru industria alimentară din România si din SE Europei – Indagra Food 2019 – a avut o participare pe partea expozițională de peste 250 de companii din 13 țări, pe o suprafață de 15.300 mp și a avut peste 60.000 de vizitatori.

Participarea cu stand a companiei Toneli la Ingadra Food 2019 a avut în prim-plan gama Free Range Eggs, lansată în 2015, după o importantă investiție în ferma din localitatea Găești, din județul Dâmbovița, gama de produse cu ouă care provin de la găini crescute la sol, cu acces în aer liber și hrănite pe bază de cereale.

Toneli

„Abordarea noastră din acest an pentru Indagra Food a fost una puțin diferită față de Anuga și s-a bazat foarte mult pe latura educațională și mai exact pe promovarea conceptului Free Range Eggs. Din acest motiv, design -ul standului nostru a fost o replică fidelă a curții Toneli, în care sunt crescute găinile producătoare de ouă Free Range.

Ce ne-a mulțumit în mod special la această ediție INDAGRA?

În primul rând că oamenii au venit să ne vadă și chiar să ne admire standul. Vizitatorii din zona B2B dar și B2C au dorit informații despre produsele free range și despre proiectele noastre pentru 2020, expuse cu ocazia acestui târg – relansarea produsului KIDS și startarea business -ului BIO.

Nu în ultimul rând, pentru că totuși vorbim de un aliment, ne-am delectat, ca în fiecare an, musafirii și trecătorii cu celebra de acum omletă Toneli gătită maiestuos de colaboratorul nostru, un adevărat artist bucătar”, a declarat Toni Khoury.

Toneli

Cu o experiență de peste 22 de ani, Grupul Toneli își desfășoară activitatea în industria producătoare de ouă de consum din România. Conform datelor Nielsen – MAT YTD Aprilie 2019 – Toneli este liderul pietei din punct de vedere volum (6%), valoare (9%), distributie(46,6%) și principalul furnizor de Private Label (30-35%, conform propriilor estimări).

Toneli are un model de business integrat pe verticală, dețînând în prezent 3 capacități de producție furaje, 4 ferme de creștere a tineretului de înlocuire, 14 ferme de producție ouă, 3 centre de colectare, sortare și ambalare ouă autorizate pentru schimburi intracomunitare, o companie logistică ce asigură direct și prin terți distribuția națională a ouălor. De asemenea, s-a acordat o atenție deosebită metodelor de creștere a păsărilor, ponderea de ouă de consum provenite de la găini crescute în sistem Free Range crescând semnificativ.

Pentru partea de relație cu piața și cu consumatorul final, structura organizatorică Toneli dispune, pe lângă departamentul de vânzări dedicat în special comerțului modern (IKA), de un department de marketing ce lucrează pe un plan 360° și de o divizie de merchandising.

Grupul Toneli deține brandul „Familia Toneli”, cel mai cunoscut brand din România în piață ouălor de consum, care de altfel a și consacrat grupul Toneli de-a lungul timpului dar și brandurile Ovital și Ou La La.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Participare de succes a companiei Toneli la târgul internațional Anuga 2019 și la Indagra Food 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: