Toneli a publicat primul raport de sustenabilitate aferent anului 2022, realizat in conformitate cu cel mai utilizat standard international de raportare pentru sustenabilitate- GRI-Core.
Raportul initial al companiei este centrat pe obiectivele si realizarile inregistrate, ce indica in mod transparent abordarea companiei in domeniul sustenabilitatii, cat si rezultatul politicii de leadership, „Familia Toneli” fiind cel mai cunoscut brand din Romania de pe piata oualor de consum, avand o cota de piata de peste 30% din comertul modern si un brand awareness national de peste 70%.
In relatie cu Obiectivele de Dezvoltare Durabila a Natiunilor Unite, compania a dezvoltat in ultimii ani conceptul „From farm to fork” prin integrarea activitatilor operationale si asigurarea trasabilitatii din intreg lantul de productie si distributie, de la pui de o zi, productie de furaje, sisteme de crestere a pasarilor, sortare, ambalare, distributie, marketing, merchandising, fiind singura companie de profil ce produce oua in toate sistemele de crestere disponibile.
„Toneli a ajuns, după ce a acumultat o experiență de peste 25 de ani în creșterea păsărilor și comercializarea ouălor, să dețină leadershipul acestei categorii foarte importante din alimentația populației. Însă mai presus de poziția de prim jucător și de cotele de piață, Toneli a cultivat și dezvoltat un sentiment aparte, acela de familie, de grijă față de cei din jur și astfel, deloc întâmplător, brandul nostru are un nume elocvent în acest sens – Familia Toneli.”–Toni Khoury, Director General
În vederea realizării unei producții sustenabile, cei patru piloni prioritari în Toneli sunt:
1. Bunastarea angajatilor
- Declaratie non-discriminare de orice fel
- Asigurarea bunelor conditii de munca necesare
- Beneficii pentru angajati
„Datorită angajaților noștri, compania este capabilă să funcționeze eficient și să-și atingă obictivele. Desfășurăm activitatea cu responsabilitate față de comunitate și în fiecare zi oferim condiții de lucru care permit îndeplinirea în siguranță a sarcinilor. Împreună, creăm o atmosferă bună care generează un impact pozitiv asupra vieții noastre de zi cu zi.” Cristina Simion, manager Resurse umane
2. Bunastarea mediului
- Protejarea aerului si a apei
- Economii la consumul de energie electrica, gaze naturale
- Managementul deseurilor/reciclarii
- Actiuni de regenerare a naturii
„Efectele acțiunilor umane din ultimele secole au determinat din păcate schimbări climatice globale nefavorabile traiului. Ne aliniem și susținem eforturile societății civile și al autorităților în direcția reducerii amprentei de carbon generate de fluxurile operaționale ale companiilor și în egală măsură de activitățile personale de zi cu zi ale oamenilor. Acest lucru se înglobează și se materializează în strategia de sustenabilitate a companiei noastre.” -Ioana Persu, manager Mediu.
3. Bunastarea pasarilor
- Investitii in zona Free Range si Ecologic
- Modernizari/Retehnologizari
- Hrana naturala
„Bunăstarea păsărilor ocupă un loc central în contextul sustenabilității Toneli, deoarece un nivel adecvat de bunăstare este în strânsă legătură cu sănătatea efectivelor de păsări și implicit cu calitatea producției și satisfacția consumatorilor. Putem spune clar că bunăstarea păsărilor, ca parte a conceptului general de sustenabilitate, este un element esențial al strategiei Toneli, „de la fermă la consumator.- ” Dr. Aurora Alexandru, Director sanitar veterinar
4. Bunastarea comunitatilor
- Angajarea personalului din apropierea punctelor de lucru
- Actiuni CSR
- Ajutor umanitar
- Sustinerea proiectelor de educatie, sport, sanatate.
„Comunitățile ne-au primit cu bunătate în arealul lor, suntem musafirii lor și avem decența de a conștientiza că în primul rand, trebuie să le securizăm liniștea casei, apoi, în semn de mulțumire, să le întoarcem amabilitatea prin fapte de ajutor concrete astfel încât la finalul zilei să ne percepem unii pe alții ca făcând parte din aceeași familie, așa cum ne îndrumă subliminal și brandul nostru – Familia Toneli.”– Florin Panfile, Director comercial și CSR.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
