Toneli: „Avem toate premisele de a susține piața cu produse sigure din punct de vedere sanitar-veterinar și în cantitățile solicitate”

În contextul evenimentelor naționale și mondiale actuale, mai puțin favorabil desfășurării în condiții ideale a proceselor de business, Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, dorește să facă cunoscută partenerilor și consumatorilor modalitatea de abordare a companiei, centrată pe două mari priorități: securitatea angajaților, a familiilor acestora și a comunității și securitatea lanțului de distribuție.

Toneli

Securitatea personală a angajaților, a familiilor acestora și a comunității

Toneli a decis înființarea unei celule de criză a cărui rol esențial este de a menține gradul de protecție necesar prevenirii îmbolnăvirii și combaterea răspândirii virusului COVID-19 și de a se asigura că toți cei 500 de angajați ai organizației cunosc și respectă măsurile dispuse și recomandările autorităților.

Securitatea lanțului de distribuție – pornind de la securitatea alimentului și până la asigurarea disponibilității produsului Toneli de raft

o   Tot lanțul de producție și distribuție este dotat corespunzător pentru a securiza calitatea produselor livrate în comerț.

o   Compania lucrează la capacitate maximă pentru a răspunde pozitiv solicitărilor comercianților și își propune livrarea integrală a tuturor comenzilor.

o   Toneli a decis sistarea exporturilor și redirecționarea volumelor strict către piața locală.

o   Au fost luate măsuri pentru securizarea stocurilor de materii prime și ambalaje pentru o perioadă de minim 3 luni.

„Ca un rezumat, avem toate premisele de a susține piața cu produse sigure din punct de vedere sanitar-veterinar și în cantitățile solicitate de necesitatea de consum a populației.

Avem speranța că ne vom recăpăta curând normalitatea vieții sens în care transmitem tuturor gânduri de sănătate și îndemnul de a manifesta, mai mult ca oricând, solidaritate și un comportament pe deplin responsabil, bazat pe calm, răbdare și protecție adecvată în contextul dat”, a declarat Toni Khoury, Managing Partner Toneli Grup,

Toneli

Cu o experiență de peste 22 de ani în piața avicolă, Grupul Toneli deține cel mai mare efectiv de păsări ouatoare – aproximativ 1,6 milioane – și peste 20% din producția de ouă de ferme. Toneli are un model de business integrat pe verticală, dețînând în prezent 3 capacități de producție furaje, 4 ferme de creștere a tineretului de înlocuire, 14 ferme de producție ouă, 3 centre de colectare, sortare și ambalare ouă autorizate pentru schimburi intracomunitare, o companie logistică ce asigură direct și prin terți distribuția națională a ouălor.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,071 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Toneli: „Avem toate premisele de a susține piața cu produse sigure din punct de vedere sanitar-veterinar și în cantitățile solicitate”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: