Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, a relansat Toneli Kids, produsul special creat pentru copii, un produs îmbunătățit, inclusiv din punct de vedere design al ambalajului și care a devenit free range.
Lansate în decembrie 2015, ouăle Toneli Kids au reprezentat primele ouă din România, special create pentru copii, bogate în vitamine și extraproaspete, din dorința ca acestea să ajună foarte repede pe rafturile magazinelor, păstrându-și astfel toate calitățile.
Toneli Kids s-a relansat în această lună, iar pe lângă calitățile sale deja cunoscute produsul a devenit și unul Free Range, cu ouă ce provin de la găini crescute în aer liber. În cazul tuturor găinilor crescute la ferma Toneli, conform normelor europene, acestea au asigurate 4 mp de teren pe cap de găină în curte, acces liber la hrană naturală, la stinghii de cățărat, beneficiază de cuiburi amenajate pentru ouat și de iluminat natural.
„NEW KIDS on the market!” – Toneli KIDS! 10 atuuri care fac din Toneli Kids un produs unic în piață:
1. Fermă dedicată special producerii de ouă Toneli Kids;
2. Trecerea de la sistemul de producere tip „sol” la sistemul Free Range – găinile au acces la aer liber
3. Trasabilitate, lanț scurt producție-magazin, prospețime – ținta companiei este să aibă ZERO zile de stocaj pentru acest produs!
4. Hrană cu cereale GMO Free, după o rețeta specială creată de nutriționiști
5. Adaos suplimentar de Omega 3, bogate în vitamina B12 și sursă de vitamina A
6. Desing nou cu mesaj „funcțional” destinat informării și chiar educării consumatorului
7. Valoare intrinsecă a produsului recunoscută – singurul produs din piață ce deține la acest moment două distincțîi internaționale – SUPERIOR TASTE AWARD 2019 de la INTERNAȚIONAL TASTE INSTITUTE și respectiv GOLD QUALITY AWARD 2020 de la MONDE SELECTION BRUXELLES . Experții Monde Selection l-au caracterizat drept “Un ou impecabil, cu un gălbenuș savuros”
8. Distribuție extinsă – cu mici excepții, compania Toneli acoperă formatele de magazine tip cash&carry, hypermarket și supermarket și prin în-out-uri chiar și discounterii.
9. Marketing 360 grade – Pentru partea de relație cu piața și cu consumatorul final, structura organizatorică Toneli dispune, pe lângă departamentul de vânzări dedicat în special comerțului modern (IKA), de un department de marketing ce lucrează pe un plan 360°
10. Merchandising dedicat – așezarea corectă la raft a produsului în gama Toneli și în categoria de ouă comercializate de client
Beneficii
„Să nu uităm că Oul este considerat, pe bună dreptate, drept cel mai complet aliment, el conțînând absolut toate substanțele necesare organismului. Oul este bogat in proteine cu înaltă valoare biologică – superioare celor din lapte și carne, grăsimi, vitamine și minerale. Toate acestea la doar 90 Kcal/oul de 60 de grame.
Oul dă viață, are capacitatea de a revigora foarte ușor organismul și de a-i proteja imunitatea. De fapt, într-un top al alimentelor ce influențează pozitiv imunitatea, Oul se află imediat după ceaiul verde și peștele gras (somon, ton, sardine), alături de iaurt și produsele apicole (miere, propolis, polen)”, a precizat Florin Panfile, Director Comercial Grupul Toneli.
Elemente noi de rebranding
„Hala, destinată special producerii ouălor KIDS, a fost rebranduită în culorile specifice produsului – roz și galben – culoarea roz semnificand pe lângă copilărie, optimism, încredere, bună dispoziție, în timp ce galbenul este solar, luminează, aduce căldură, naște aspirații înalte și susține creșterea.
Eticheta produsului este funcțională, educă și aduce în prim plan o imagine de poveste, cu găina Toneli care, în habitatul ei de viață natural, explică la tablă părinților avantajele acestor ouă pentru alimentația sănătoasă a copiilor”, a completat Florin Panfile.
Concurs Toneli Kids pentru consumatori, pe Facebook
Toneli invită consumatorii să participe la “Concursul – Familia Toneli Kids la tine în bucătărie”. Mecanismul, premiile și regulamentul concursului, se regăsesc pe pagina oficială de Facebook Familia Toneli.
Toneli
Cu o experiență de peste 22 de ani în piața avicolă, Grupul Toneli deține cel mai mare efectiv de păsări ouatoare – aproximativ 1,6 milioane – și peste 20% din producția de ouă de ferme. Grupul are un model de business integrat pe verticală, dețînând în prezent 3 capacități de producție furaje, 4 ferme de creștere a tineretului de înlocuire, 14 ferme de producție ouă, 3 centre de colectare, sortare și ambalare ouă autorizate pentru schimburi intracomunitare, o companie logistică ce asigură direct și prin terți distribuția națională a ouălor.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
