TOPGEL a dat startul campaniei Un Bucket de Imaginație, care vine cu inspirația de care ai nevoie pentru cadourile de Crăciun

TOPGEL, producătorul român de înghețată și sortimente de patiserie a lansat Un Bucket de Imaginație – campania de Crăciun care vine cu inspirația necesară pentru cadouri creative și neașteptate pentru cei dragi.  

TOPGELAnul acesta, cu ocazia sărbătorilor, TOPGEL a pregătit pentru iubitorii de înghețată și napolitane o platformă creativă care să îi ajute să facă cele mai bune cadouri de Crăciun.

Printr-un click pe bucket-ul TopWafers de pe site sunt generate idei de cadouri surprinzătoare în funcție de destinatar: părinți, colegi, copii, persoane dragi sau chiar persoana iubită.

„TOPGEL a devenit un brand iubit atât în social media cât și în afara lui, care se evidențiază printr-un conținut ridicat de imaginație. Așadar crearea unei campanii de Crăciun în care venim în ajutorul consumatorilor cu idei de cadouri pentru persoanele importante din viața lor, inspirate din gama de napolitane TopWafer – pe care se bazează comunicarea noastră în sezonul rece – a fost una cât se poate de naturală.

Continuă, de asemenea, seria de surprize cu care ne-am obișnuit deja publicul, plecând de la niște nevoi punctuale pe care le observăm în comunitatea noastră.

Știm că oricât de mult ținem la o persoană, nu este întotdeauna ușor să găsești cele mai bune cadouri. Așa ne-a venit ideea de a ne arăta aprecierea față de publicul nostru ajutându-l să se bucure de niște sărbători liniștite, fără stresul cu care poate veni uneori această perioadă.”, spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.

Cadourile alese sunt împărțite în cinci categorii, în funcție de persoana căreia i se adresează: colegi, părinți, cei mici, cineva drag sau chiar persoana iubită.

TOPGEL

TOPGEL este unul dintre cei mai mari producători români de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România, cu o cotă de piață de 15% din punct de vedere al volumului. Compania deține o unitate de producție în Comuna Cârcea, în apropierea orașului Craiova, care include 9 linii de producție de înghețată și 6 linii dedicate produselor de patiserie.

Cu o istorie de 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată și o gamă de napolitane, peste 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 26 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și trei camioane frigorifice.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *