TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, lansează campania de sezon 2021 și își invită consumatorii să redescopere gustul și simbolurile copilăriei pe tot parcursul verii. Campania se va desfășura până pe data de 15 septembrie și se adresează consumatorilor TOPGEL care sunt invitați să achiziționeze orice produs din portofoliul de înghețată al companiei, să se înregistreze pe landing page-ul de campanie pentru a descoperi primul simbol al copilăriei și să înscrie bonul pe website pentru a intra în tragerea la sorți.
TOPGEL își propune să creeze o vară ca-n copilărie rememorând o serie de amintiri și simboluri care generează bucurie și nostalgie.
Cu fiecare bon înscris, utilizatorii descoperă unul dintre cele 20 de momente ale verii și intră în cursa pentru unul dintre cele 4 premii lunare (1 mini-proiector, 1 consolă portabilă, 1 casetofon DIY, 1 aparat foto instant) sau pentru premiul verii, unul dintre cele 3 frigidere retro.
Produsele TOPGEL pot fi achiziționate din cele peste 20.000 de magazine partenere ale companiei de pe teritoriul României, iar mai multe bonuri înscrise înseamnă mai multe șanse de câștig. Atât premiile lunare cât și premiile oferite la final de sezon se alocă prin tragere la sorți.
Amintiri din perioada copilăriei
„Pe fondul post pandemic în care obiceiurile de consum s-au schimbat și cu toții simțim nevoia să fim uneori mai copilăroși, trăim momente de nostalgie, și ținând cont de istoricul TOPGEL pe piață, de produsele noastre cu tradiție și de insight-urile dobândite în 2020, în campaniile care ne-au ajutat să înțelegem îndeaproape preferințele consumatorilor noștri, am decis să lansăm anul acesta o provocare care să invite utilizatorii să rememoreze momente ale copilăriei alături de înghețatele din portofoliul nostru.
Campania se va desfășura pe tot parcursul verii și suntem încrezători că va atinge target-ul nostru cu mesaje cu care aceștia rezonează și cu momente ale verii sau premii care evocă amintiri din perioada copilăriei,” spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.
Campania se desfășoară exclusiv online, pe website-ul companiei
TOPGEL
TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România.
Cu o istorie de 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, peste 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 26 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și trei camioane frigorifice.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail