TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, lansează Instagram Hotel – o campanie în care oferă consumatorilor ocazia să retrăiască amintirile vacanțelor din copilărie. Compania se va desfășura până pe data de 17 august și se adresează consumatorilor TOPGEL, care sunt invitați să se înscrie printr-un comentariu pe pagina de Instagram topgel_romania, la postările de concurs.
TOPGEL își propune să înlocuiască postările din locuri exotice de pe Instagram cu imagini încărcate de sentimente din destinații pline de amintiri și să le ofere consumatorilor ocazia de a-și rezerva o cameră în propria copilărie.
Fiecare moment de nostalgie, exprimat printr-un comentariu pe Instagram, oferă șansa câștigării unui weekend pentru două persoane la Mamaia, Vama Veche, Brașov sau Sinaia, într-o stațiune de vacanță a copilăriei. Premiul se va aloca prin tragere la sorți.
Un weekend al copilăriei la Mamaia, Vama Veche, Brașov sau Sinaia
„TOPGEL continuă asocierea cu momentele frumoase din copilărie, printr-o campanie care încurajează un moment de nostalgie alături de produsele din portofoliul nostru, care să recompenseze consumatorii cu un weekend într-o stațiune ce aduce aminte de vacanțele de când erau mici. Creativitatea, nevoia de a fi uneori copilăroși și de a crea și rememora amintiri frumoase au devenit valori de bază ale brandului TOPGEL, valori care simțim că ne apropie de target-ul nostru. Campania se va desfășura în perioada verii și suntem încântați să oferim publicului nostru un moment pe care să-l aștepte cu drag, făcând aceste călătorii în trecut, spre amintirile frumoase din copilărie”, spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.
Campania se desfășoară exclusiv pe canalul de Instagram TOPGEL.
TOPGEL
TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România.
Cu o istorie de 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, peste 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 26 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și trei camioane frigorifice.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail