TOPGEL România lansează 3 produse noi pentru a acoperi cererea consumatorilor pe categoriile de înghețată și de patiserie

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, care activează și pe categoria de patiserie prin gama de produse TopWafers, răspunde cererii pieței și insight-urilor legate de aromele preferate de consumatori prin lansarea a trei noi produse care completează portofoliul.

topgel

Ca urmare a insight-urilor legate de consumatorii de înghețată și patiserie, de preferințele acestora în materie de produse, gramaj și sortimentație dobândite ca rezultat al campaniilor de marketing online implementate în 2020 și pe fondul obiceiurilor de consum și trendurilor determinate de contextul pandemic, TOPGEL își completează portofoliul cu trei noi produse recent lansate.

Cele trei produse adresează atât cererea pe piața de înghețată cât și cererea pe piața de patiserie, în speță pe napolitane.

Noile produse

Produsele care completează portofoliul pe categoria de înghețată sunt Melone, produs cu aromă de pepene roșu și Illusion Cornet cu aromă de caramel sărat – din gama premium, disponibile în congelatoarele TOPGEL din cele peste 20.000 de magazine partenere.

Produsul care completează portofoliul pe categoria de napolitane este TopWafers cu aromă de alune de pădure la gramaj de 50 de g, disponibil atât în magazinele fizice cât și online pe marketplace-ul eMAG.

„Suntem întotdeauna atenți la preferințele clienților noștri, la trendurile de consum și la tendințele pe care le putem previziona legate de evoluția pieței de înghețată și de napolitane. Din acest motiv ne facem planurile de business și de producție cu atenție și luăm în calcul toate detaliile necesare lansării unor produse noi, cu ingrediente de calitate și care să fie de interes pentru consumatorii TOPGEL. Una dintre valorile noastre este să venim în întâmpinarea clienților finali cu produse pe care să și le dorească,” spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL

TOPGEL

TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România.

Cu o istorie de 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, peste 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 26 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și trei camioane frigorifice.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *