trender și Henkel România creează BUZZ pentru noua gamă Fa NutriSkin

Compania trender şi Henkel România dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele din noua gamă Fa NutriSkin. În cadrul campaniei de Word Of Mouth Marketing, 120 de trenderiţe au posibilitatea să se numere printre primele persoane din România care pot încerca şi răspândi vestea despre produsele din noua gamă Fa NutriSkin.

După săptămânile de testare a produselor, trenderiţele vor oferi feedback despre două dintre produsele gamei: deodorantele Fa NutriSkin Maxium Protect (fie deospray, deo roll-on sau deo-stick) şi una dintre cele trei loţiuni de corp Fa NutriSkin (fie Mosturising – cu Aloe Vera şi Fructe de Acai – pentru piele normală, Rich Body Milk – cu Unt de Shea şi Piersică Albă – pentru piele uscată sau Firming – cu Cafeină şi Ceai Verde – pentru toate tipurile de piele).

trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile care fac parte din viaţa lor. Ei sunt liderii de opinie din grupul lor de prieteni, oameni obişnuiţi care îşi împărtăşesc părerile despre un produs în mod deschis şi sincer. Membrii comunităţii trender comunică întotdeauna natural despre produsele încercate în cadrul campaniilor de Word Of Mouth.

Fiecare participantă la campania pentru Fa NutriSkin va primi 2 produse, în funcţie de nevoile tipului său de piele, pe care le va testa timp de 5 săptămâni. La jumătatea campaniei, trenderiţele care au completat primul chestionar de feedback au posibilitatea să îşi întregească gama de produse Fa NutriSkin cu un gel de duş şi un săpun lichid.

Gama Fa NutriSkin – 7 ingrediente nutritive unice pentru o performanţă timp de 48h

Noua gamă de deodorante Fa NutriSkin conţine o formulă unică cu 7 ingrediente nutritive, pentru ca pielea să fie protejată timp de 48h şi irezistibil de catifelată şi hidratată. Cu un parfum proaspăt şi atractiv, noile deodorante Fa NutriSkin conferă pielii un sentiment plăcut şi îndelungat de prospeţime, pentru ca tu să te simţi FAntastic!

Prima linie de loţiuni de corp Fa NutriSkin are o combinaţie unică de 7 ingrediente nutritive, care oferă hidratare pielii timp de 48h. Formula inovatoare, cu textură uşor cremoasă şi parfum proaspăt, este absorbită rapid, fără să lase o peliculă grasă pe suprafaţa pielii – pentru ca pielea ta să fie irezistibil de catifelată.

Cele 7 ingrediente nutritive, prezente în toate produsele Fa NutriSkin, sunt vitamine, minerale, dermo-lipide şi ingrediente hidratante.

Perioada de înscriere este între 19 aprilie şi 22 aprilie, iar trenderiţele invitate în campanie vor folosi produsele timp de 5 săptămâni (2 mai – 5 iunie), ţinând cont de modul de utilizare a acestora şi le vor face cunoscute prin intermediul reţelelor sociale Facebook, Twitter şi a blogului personal, forumuri şi bineînţeles prin intermediul blogulului campaniei.

Pe toată durata campaniei, trenderiţele vor completa rapoarte şi chestionare şi ne vor comunica feedback-ul sincer şi onest legat de produsele din gama Fa NutriSkin. În urma acestor activităţi, trender.ro va analiza cantitativ şi calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel vom afla câte persoane au auzit de produsele Fa NutriSkin, care a fost impactul campaniei în Social Media şi în blogosferă sau dacă trenderii sunt dispuşi să cumpere şi să recomande produsele încercate, în viitor.

Mai multe detalii despre campania de Word Of Mouth Marketing pentru noua gamă Fa NutriSkin veţi găsi pe site-ul dedicat acesteia: http://www.trender.ro/campanie-fa-nutriskin.

Despre trender

trender este prima şi singura companie din România specializată în Word Of Mouth Marketing care a lansat un serviciu de promovare prin intermediul “recomandărilor de la consumator la consumator” (C2C). Campaniile realizate sunt menite să accelereze BUZZ-ul creat în jurul unui brand şi să formeze noi comunităţi de brand evanghelişti.

Prin intermediul platformei www.trender.ro, companiile pot integra un nou canal in mixul de Marketing şi un tool eficient în măsurarea BUZZ-ului generat în jurul produselor şi serviciilor lor.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » trender și Henkel România creează BUZZ pentru noua gamă Fa NutriSkin

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: