Trender și Schwarzkopf dau startul campaniei Gliss Ultimate Repair

Trender şi Schwarzkopf dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele din noua gamă de îngrijire a părului deteriorat – Gliss Ultimate Repair. În cadrul campaniei de Word Of Mouth Marketing, 150 de trenderi au posibilitatea să încerce şi să răspândească vestea despre produsele din noua gamă inovatoare Gliss Ultimate Repair. După săptămânile de testare a produselor, trenderii vor oferi feedback despre şamponul,balsamul şi masca tratament Gliss Ultimate Repair.

Trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile care fac parte din viaţa lor. Ei sunt liderii de opinie din grupul lor de prieteni, oameni obişnuiţi care îşi împărtăşesc părerile despre un produs în mod deschis şi sincer. Membrii comunităţii trender comunică întotdeauna natural despre produsele încercate în cadrul campaniilor de Word Of Mouth.

Această campanie de Word Of Mouth oferă posibilitatea, unui număr de 150 de trenderiţe, să încerce produsele gamei de îngrijire a părului deteriorat – Gliss Ultimate Repair. Fiecare participantă la campanie va primi 3 produse, pe care le va folosi timp de 4 săptămâni.

Înscrierile au loc în perioada 12 – 16 august, iar trenderiţele invitate în campanie vor folosi produsele timp de 4 săptămâni (18 august – 11 septembrie), ţinând cont de modul de utilizare a acestora şi le vor face cunoscute prin intermediul reţelelor sociale Facebook, Twitter şi a blogului personal, forumuri şi, bineînţeles, prin intermediul blogului de campanie.

Pe toată durata campaniei, trenderii vor completa rapoarte şi chestionare şi ne vor comunica feedback-ul sincer şi onest legat de produsele din gama Gliss Ultimate Repair. În urma acestor activităţi, trender.ro va analiza cantitativ şi calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel, vom afla câte persoane au auzit de produsele Gliss Ultimate Repair, care a fost impactul campaniei în Social Media şi în blogosferă sau dacă trenderii sunt dispuşi, ca în viitor, să cumpere şi să recomande produsele încercate.

Mai multe detalii despre campania de Word Of Mouth Marketing pentru noua gamă Gliss Ultimate Repair veţi găsi pe site-ul dedicat acesteia: http://www.trender.ro/campanie-gliss-ultimate-repair.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,820 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Promovare online » Trender și Schwarzkopf dau startul campaniei Gliss Ultimate Repair
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: