Tuborg lansează campania de vară dedicată consumatorului „Tuborg dă tonul”

Tuborg recompensează în această vară loialitatea consumatorilor săi printr-o campanie specială, dezvoltată sub conceptul „Tuborg dă tonul”, cu premii valoroase, fiind astfel pentru prima oară când un brand de bere oferă premii de o asemenea amploare.

Tuborg da tonulPrin intermediul promoției naționale „Premii mari în culori tari”, derulată în perioada 16 mai – 31 iulie 2016, persoanele care achiziționează orice produs Tuborg participant au șansa de a câștiga prin tragere la sorți: un apartament de două camere la mare în Complex Tomis Plus Constanța, un Jeep Renegade, o excursie în Thailanda pentru două persoane, unul dintre cele 55 smartphone-uri Samsung S6 sau unul dintre cele 40.000 de premii instant, constând în pachete cu patru doze Tuborg.

“Tuborg a fost încă de la crearea sa un brand temerar, un brand inovator, un brand care a dat tonul pe piața berii din România. În această vară, Tuborg dă tonul prin campania națională cu Premii mari în culori tari. Premiile pe care le oferim au fost alese în spiritul consumatorilor noștri, care sunt mereu deschiși către nou, deschiși către aventură și distracție. Îi încurajăm să aibă cele mai frumoase trăiri în această vară prin aceste premii, dar și prin mesajele de pe capacele Tuborg: Play, Enjoy, Live, Love, Share, toate în culorile tari ale recompenselor din campanie.” a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.

Pentru a se înscrie în promoție, consumatorii trebuie să înregistreze codul de sub capacul sticlei sau cheiței dozei prin SMS la 1782 sau pe www.tuborg.ro. Regulamentul oficial al promoției este disponibil pe www.tuborg.ro sau la infoline 021.528.1782. Valoarea totală a premiilor înscrise în campanie este de 699.289 lei.

Gama de produse participante în promoția națională Tuborg da Tonul la Premii mari în culori tari:

•      Sticlă 0.33l, sticlă 0.5 l (returnabilă) și doza 0.5l, sticlă 0.75 l.

•       Sticla de 750 ml, „cea mai mare sticlă de sticlă” a fost lansată în premieră în România, cu succes, în urmă cu cinci ani. Acest produs a fost lansat pentru a răspunde dorinţei consumatorilor de a se bucura împreună cu prietenii de berea preferată, în confortul propriilor locuinţe.

Tuborg este prezent în Romania din anul 1997, iar în prezent deţine o poziţie puternică pe segmentul premium, remarcându-se ca un brand inovator, dinamic, în permanentă expansiune.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,970 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Tuborg lansează campania de vară dedicată consumatorului „Tuborg dă tonul”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: