Un început bun de an pentru Danone: creștere organică de 5,6% în primul trimestru

Logo-DanoneCompania Danone a anunţat azi, 16 aprilie 2013, rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2013. Cu o creştere de 5,6% în primul trimestru, echilibrată atât în volum (+3,0%) cât și valoric (+2,6%), Danone confirmă previziunile şi se încadrează în obiectivele propuse pentru întreg anul 2013.

După cum s-a anticipat, performanţa companiei a variat de la regiune la regiune: vânzările au crescut cu peste 10% în piețele emergente și în America de Nord, cu tendința de accelerare determinată de creșterea extrem de puternică în categoria produselor pentru bebeluşi. În același timp, vânzările din Europa au scăzut din nou -5.1%, o tendință comparabilă cu cea înregistrată în ultimul trimestru din 2012.

Danone confirmă obiectivele sale pentru intregul an 2013: vânzări în creștere de cel puțin 5% şi marja de operare de tranzacționare în scădere, între -50 și -30 puncte de bază.

„Așa cum ne-am asteptat, primul trimestru al anului 2013 a avut o performanță solidă, care a subliniat încă o dată contrastul dintre creșterea robustă din piețele emergente și economia lentă din Europa. În Rusia și Statele Unite ale Americii mărcile Danone au înregistrat performanţe puternice, susținute de eforturile noastre continue de a inova și de a avea creșteri în toate categoriile de produse.

Creşterea din Asia a ajuns la un nivel record, în special în categoria produselor pentru bebeluşi. Vânzările au continuat să crească în mod constant atât în ​​America Latină, cât și în Africa, beneficiind din plin de apariția unei clase de mijloc. Europa este încă destul de fragilă la cheltuielile cu produsele de bază, mai ales în categoria produselor lactate proaspete.

Rezultatele de până acum sunt în conformitate cu „foaia de parcurs” şi reflectă progresele înregistrate în construirea unui model de creştere profitabilă. Pe această bază, ne încadrăm în obiectivele propuse pentru intregul an 2013,” a spus Franck Riboud, presedintele Danone.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Un început bun de an pentru Danone: creștere organică de 5,6% în primul trimestru
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: