Herbamare

Un nou design al sticlei de whisky Jack Daniel’s

Jack Daniel’s se lansează într-un nou design de sticlă care prin forma sa vine să sublinieze tradiția și caracterul puternic masculin al brandului.

Istoria sticlei în care a fost îmbuteliat de-a lungul timpului whiskey-ul Jack Daniel’s a cunoscut mai multe capitole. Dacă la început, în 1866, whiskey-ul era vândut direct în butoaie sau în butelci, începând cu 1895 Jack Daniel a ales să-și vândă whiskey-ul în sticle cu un design deosebit de cel al celorlalte recipiente în care se vindea băutura. Sticla aleasă de Mr. Jack a fost una pătrată, cu gâtul canelat, deoarece i s-a părut că aceasta exprimă cel mai bine caracterul celui care a creat whiskey-ul pe care îl va conține: onest și direct. De atunci, sticla a fost rafinată și adaptată vremurilor, fără a-și pierde însă caracterul autentic și independent. Astăzi, cea mai nouă sticlă intră în legendă.

Într-un amestec de tradiție autentică și independență mereu tânără, noua sticlă Jack Daniel’s este mai ușor de identificat. Simbolurile celebrei sticle, tăietura marginilor și eticheta neagră cu însemnele clasice au fost scoase și mai mult în evidență pentru a reaminti tradiția whiskey-ului Jack Daniel’s.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,971 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Un nou design al sticlei de whisky Jack Daniel’s
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: