„Unde va lovi fericirea în continuare?” O campanie Coca-Cola

Inspirat de către modelul automatului care vindea răcoritoare Coca-Cola şi alte „doze de fericire” într-un campus universitar din New York şi care a devenit rapid o senzaţie globală după ce a fost promovat printr-un clip video, un camion special echipat al Coca-Cola a colindat recent străzile din Rio de Janeiro pentru a împărţi răcoritoare şi zâmbete trecătorilor.

Toată acţiunea se petrece într-un film a cărui durată este de două minute şi jumătate şi care a fost lansat ieri pe canalul de Youtube al Coca-Cola. În clip, câţiva brazilieni apasă un buton aflat în partea din spate a camionului, obţinând astfel răcoritoare Coca-Cola, dar şi alte obiecte distractive, între care mingi de fotbal, plăci de surf sau ochelari de soare.

„Camionul Fericirii” face parte dintr-o gamă variată de clipuri care pot fi găsite pe noul canal de Facebook pentru a afla „Unde va lovi fericirea în continuare?”, de asemenea lansat ieri.

Canalul prezintă mai mult de 25 de clipuri din întreaga lume care au fost create de către echipe locale ale Coca-Cola pentru a promova tema „Happiness Machine”, care a înregistrat mai mult de 3 milioane de vizualizări. Site-ul interactiv permite vizitatorilor să caute clipurile în funcţie de ţară şi chiar să voteze pentru următorul loc în care fericirea ar putea lovi.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,838 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » „Unde va lovi fericirea în continuare?” O campanie Coca-Cola

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: