UNILEVER South Central Europe a ales agenția de PR THE PRACTICE pentru gestionarea contului de comunicare corporativă pe piața românească. Alegerea s-a facut în urma unei licitații desfășurate în lunile aprilie – mai, la care au participat și alte trei agenții de relații publice.
În cadrul acestui parteneriat, care se întinde pe o perioadă inițială de un an, THE PRACTICE va oferi companiei UNILEVER o gamă complexă de servicii de relații publice. Specialiștii agenției vor sprijini noul client prin consultanță strategică pentru comunicarea corporativă atât internă, cât și externă, prin dezvoltarea și implementarea de proiecte ce vizează informarea corectă și implicarea activă a grupurilor țintă ale companiei, incluzând mass-media, lideri de opinie, angajați și parteneri de business, precum şi prin desfășurarea de programe din zona sustenabilităţii.
Primul proiect creat de THE PRACTICE pentru UNILEVER se implementează chiar zilele acestea în sediul din București al companiei – este vorba despre o acțiune creativă de comunicare internă menită să sublinieze interesul major pe care Unilever îl acordă folosirii cu responsabilitate a resurselor planetei și să demonstreze angajaților companiei că acțiunile lor mici pot aduce schimbări importante („Small Actions. Big Difference” fiind crezul internațional al Unilever în ce privește dezvoltarea sustenabilă).
„Suntem una dintre cele mai importante companii active pe piața din România și de aceea tratăm cu foarte multă responsabilitate comunicarea cu publicurile co-interesate.Ne-am îndreptat către echipa THE PRACTICE pentru că ne-a cucerit prin abordarea strategică, demonstrând înțelegerea clară a rezultatelor pe care le așteptăm, prin ideile creative și entuziasmul cu care cei din agenție ne-au înconjurat. Mulțumim tuturor agențiilor participante în procesul de selecție pentru implicarea lor”, a declarat Dana Dobrescu, Communications Manager Unilever South Central Europe.
„E o mândrie să lucrăm pentru Unilever. Ne bucurăm extrem de mult pentru acest parteneriat care înseamnă pentru noi o reconfirmare a competențelor echipei noastre în comunicare corporativă și CSR. Avem toată încrederea în succesul acestei colaborări”, a adăugat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
