Unilever a prezentat rezultatele financiare pentru anul 2010 și al patrulea trimestru

Conducerea Unilever a prezentat astăzi rezultatele anului trecut, precizând că cifra de afaceri a crescut cu 11,1% până la 44,3 miliarde de euro, cu 7,3% mai mult din schimbului valutar, iar creşterea volumului de bază a fost de 5,8%. Vânzările de bază au crescut cu 4,1%, pe când preţurile au înregistrat o uşoară creştere de 1,6%, demonstrând faptul că preţurile directe pentru primele nouă luni au înscris o tendinţă pozitivă pentru cel de-al patrulea trimestru.

Fluxul de numerar pozitiv de 3,4 miliarde de euro reflectă îmbunătăţirea continuă a capitalului de lucru, iar câştigurile fluide obţinute din vânzărea de acţiuni au crescut cu 25%, atingând valoarea de 1,46 euro/acţiune.

Cât despre rezultatele obţinute în cel de-al patrulea trimestru, conducerea Unilever a subliniat că volumul de bază a crescut cu 5,1%, în timp ce vânzările de bază au crescut cu 5,1% datorită unei creşteri directe, preţurile înscriind o tendinţă pozitivă pentru cel de-al patrulea trimestru.  Di cauza reducerilor înregistrate au scăzut şi investiţiile în domeniul publicităţii şi promovării.

Directorul Executiv al Unilever a declarat: „Suntem mulţumiţi cu rezultatele bune ale ultimului an, deoarece ne-am atins toate priorităţile şi am continuat să înaintăm în procesul de transformare al Unilever. Am oferit o creştere puternică a volumului de afaceri, în special pe pieţele emergente care continuă să fie motorul creşterii. Am obţinut o cotă de volum în toate regiunile care au experiementat inovaţii puternice, creşteri semnificative ale investiţiilor în marketing, precum şi extinderea mărcilor companiei noastre în noi teritorii. În acelaşi timp, ne-am asigurat de ameliorarea marjei printr-un program susţinut de economisire, eficientizare volumului de vânzări şi renunţarea la intermediari. Acestea, împreună cu un management excelent al capitalului de lucru, ne-au permis obţinerea unui flux puternic de numerar.

Compania de astăzi este mult mai încrezătoare şi mai activă, fiind pregătită să concureze. Vom rămâne concentraţi pe deservirea consumatorilor noştri şi construirea unei bunăstări de lungă durată a mărcilor noastre. În ciuda competiţiei intense şi a volatilităţii costurilor materiilor prime, obiectivele noastre rămân o creştere profitabilă a volumului înregistrat pe pieţele pe care acţionăm, îmbunătăţirea constantă şi durabilă a marjei operaţiunilor de bază şi un flux puternic de numerar.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Unilever a prezentat rezultatele financiare pentru anul 2010 și al patrulea trimestru
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. dacatotul merge asa de bine de ce merchantizorilor li se taie din numarul de bonuri si ni se baga cate 3 zile neplatite pe an?

    Răspunde
  2. scuze 3 zile neplatite pe luna

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: