Unilever a decis să își unească forțele prin Crucea Roșie Suceava cu campania „1 centimetru de fapte – cu toții în linia întâi”, inițiată de Ștefan Mandachi, pentru a lupta împotriva COVID-19, ajutând locuitorii din Suceava, regiunea cea mai afectată de pandemie din România.
Suma donată de Unilever South Central Europe către Crucea Roșie Suceava va contribui la achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă dotată cu 12 paturi, iar împreună cu partenerii săi, la utilarea acestei unități cu tot ce este necesar pentru a o face funcțională. Pentru achiziția acestei unități mobile de terapie intensivă, Unilever South Central Europe alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu 320.000 de euro.
„Trăim momente pe care le-am tratat mai mult ca pe un scenariu posibil și care, din nefericire, au devenit realitate. Sistemele medicale din întreaga lume sunt sub o presiune teribilă. E trist și îngrijorător să vezi impactul teribil pe care îl are coronavirusul asupra României, în general, și în mod special în zona Sucevei. Suntem în strânsă legătură cu autoritățile și societatea civilă în lupta împotriva acestei pandemii și căutăm soluții să sprijinim nevoile oamenilor. Unilever crede în solidaritate și responsabilitate socială și de aceea contribuim cu toate forțele și resursele necesare pentru a minimiza impactul acestei pandemii în România. Dincolo de solidaritate și responsabilitate mai credem foarte tare în colaborare ca și instrument de amplificare a unei acțiuni și de aceea suntem hotărâți să ne unim forțele, în solidaritate cu partenerii noștri, pentru a răspunde la această pandemie ca o echipă, contribuind fiecare cu timp, abilități și bani,” declară Ionuţ Ilie, General Manager al diviziei de Înghețată din cadrul Unilever South Central Europe.
Această unitate mobilă dotată cu 12 paturi de terapie intensivă poate fi folosită și mutată rapid oriunde este nevoie pe durata pandemiei, dar și ulterior în situații de calamități sau dezastre, și are ca scop creșterea capacității spitalelor și a sistemului medical în general, de îngrijire a pacienților la standarde înalte.
„Apreciem sprijinul Unilever și al celorlalți donatori în lupta împotriva acestei pandemii. Unitatea mobilă de terapie intensivă achiziționată cu ajutorul Unilever crește semnificativ capacitatea de tratare a persoanelor afectate și aduce speranță oamenilor din regiune. Suntem recunoscători tuturor donatorilor, persoanelor fizice și companiilor care au dovedit solidaritate în această perioadă de criză. Fără ajutorul lor nu am fi reușit să facem aceste achiziții,” a precizat Corneliu Dediu, Director Crucea Roșie Suceava.
„Le sunt recunoscător partenerilor noștri de la Unilever și diviziei de înghețată din Suceava pentru contribuția colosală adusă campaniei noastre, ajutând astfel Bucovina să treacă peste această grea încercare. Am reușit să acumulăm probabil cea mai mare sumă din strângerile de fonduri din România și nu intenționăm să ne oprim aici. Vreau să mulțumesc tuturor voluntarilor și donatorilor care au susținut campania noastră. Toți banii strânși au fost și vor fi cheltuiți cu maximă responsabilitate, eficiență și transparență pentru a ajuta spitalele din Suceava și oamenii sever afectați de virus”, a declarat Ștefan Mandachi, inițiatorul campaniei „Cu Toții În Linia Întâi” lansată în colaborare cu Crucea Roșie Suceava.
Campania de strângere de fonduri „Cu Toții În Linia Întâi” inițiată de antreprenorul Ștefan Mandachi și filiala Crucea Roșie Suceava vinde simbolic prin intermediul platformei www.1cm.ro fiecare centimetru din metrul de autostradă construit în Suceava. Banii obținuți din donații sunt folosiți pentru achiziția de ventilatoare și de echipamente medicale necesare spitalului din municipiul Suceava sau altor spitale din județul Suceava, fiind regiunea cu cel mai mare număr de victime COVID-19.
Unilever
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Peste jumătate (60%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.
Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:
- Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.
- Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
- Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.
Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. În 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decât restul businessului în comparație cu 46% în 2017.
Încă din 2010 am luat măsuri prin Planul nostru Unilever pentru viață durabilă (USLP) de a ajuta mai mult de un milliard de oameni să își îmbunătățească sănătatea și starea de bine, să decupleze creșterea noastră de amprenta asupra mediului înconjurător, în timp ce creștem impactul nostru social pozitiv. Am înregistrat deja progrese semnificative și continuăm să ne extindem ambiția – cel mai recent angajament pe care l-am făcut este ca până în 2025 să ne asigurăm că 100% din ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Deși mai avemt încă multe de făcut, suntem mândri că am fost recunoscuți în 2019 ca lider în Dow Jones Sustainability Index și recunoscuți ca și companie de top din sondajul GlobeScan / SustainAbility Global Corporate Sustainability Leaders, din 2011.
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.