Unilever caută produse, servicii sau aplicații scalabile și sustenabile, care să reducă impactul asupra mediului

Unilever îi invită din nou pe tineri să propună soluții practice și inovatoare pentru a răspunde unora dintre cele mai mari provocări din domeniul sustenabilității, în cadrul celei de-a doua ediții a Premiilor Unilever în domeniul sustenabilității pentru tinerii antreprenori. 

LOGO-Unilever Sustainable Living Young Entrepreneurs 2014

Unilever caută produse, servicii sau aplicații scalabile și sustenabile, care să reducă impactul asupra mediului, să îmbunătățească sănătatea și starea de bine sau să contribuie la îmbunătățirea condițiilor de viață ca urmare a unor schimbări ale practicilor curente sau a unor comportamente. Competiția este deschisă persoanelor sub 30 de ani.

Premiile sunt în valoare totală de 200.000 Euro, constând în suport financiar și mentorship personalizat pentru șapte tineri. Premiile sunt acordate în parteneriat cu Institutul Cambridge pentru Leadership în Sustenabilitate (Cambridge Institute for Sustainability Leadership) și cu platforma online Ashoka. Câștigătorul final va primi Premiul Alteței Sale Regale Prințul de Wales pentru Tinerii Antreprenori.

Cei șapte finaliști vor participa la un program de dezvoltare online, după care vor fi implicați într-un workshop de două zile, la Universitatea Cambridge. Aici vor primi sfaturi din partea specialiștilor în domeniu, care îi vor ajuta să își pună în practică ideile.

Înscrierea este deschisă, pe platforma online Ashoka Changemakers, care pune în legătură antreprenorii sociali din toată lumea, pentru a schimba idei și pentru a se inspira unii pe ceilalți. Platforma poate fi accesată la www.changemakers.com/sustliving2014.

Înscrierea în competiție este deschisă până la 1 august 2014, ora 12 am BST. Finaliștii vor fi anunțați la sfârșitul lunii octombrie, urmând ca workshopul de la Cambridge și jurizarea finală să aibă loc în ianuarie 2015.

    În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos
Etichete:

Un comentariu la „Unilever caută produse, servicii sau aplicații scalabile și sustenabile, care să reducă impactul asupra mediului”

  1. Pingback: Sinteza săptămânii 23 iunie - 27 iunie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *