Unilever – creștere în toate zonele geografice și la toate categoriile de produse în 2012

Unilever a anunţat azi, 23 ianuarie 2013, rezultatele financiare pentru trimestrul al patrulea si pentru intregul an 2012, care arată o crestere profitabila şi durabilă pe piețele unde compania este prezentă.

Cifra de afaceri Unilever a crescut cu 10,5% până la 51.3 miliarde €, cu un impact pozitiv din schimbul valutar de 2,2%. Vanzarile de bază au crescut cu 6,9% incluzând o creștere de 3,4% în volum şi o creștere a prețurilor de 3,3%.

Pietele emergente, unde s-a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 11,4%, reprezintă în acest moment 55% din cifra de afaceri globală a Unilever.

S-au înregistrat creşteri la toate categoriile de produse datorită inovațiilor şi dezvoltarii de noi branduri.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,068 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Unilever – creștere în toate zonele geografice și la toate categoriile de produse în 2012
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: