Unilever lansează noua gamă de produse Domestos Power Foam, cu o formulă de curățare inovatoare cu spumă activă, fără miros de clor, concepută pentru a curăța eficient și fără efort chiar și cele mai ascunse colțuri ale băii. Prin formula sa avansată, Domestos Power Foam promite aceeași putere de neoprit specifică Domestos, eliminând virusurile și bacteriile într-un mod eficient.
Noul produs Domestos Power Foam
Caracteristica distinctivă a noului Domestos Power Foam este capacitatea sa de a funcționa optim chiar și când este utilizat întors, formula spray asigurând o aplicare ușoară în spații cu acces limitat, precum zona de sub marginea toaletei. Acest diferențiator îl distinge de alte produse de pe piață, făcându-l un aliat de nădejde în menținerea unei igiene complete.
Formula sa unică produce o spumă densă care aderă la suprafețe, permițând agenților de curățare să îndepărteze murdăria și să dezinfecteze suprafețele. Într-o nouă formulă fără miros de clor, Domestos Power Foam elimină un spectru larg de microorganisme, inclusiv virusuri și bacterii.
“Este o gamă de produse inovatoare, apărută pentru a răspunde nevoilor acelor consumatori care caută permanent produse eficiente, care să aibă beneficii suplimentare față de cele existente deja pe piață. Domestos Power Foam are aceeași putere de neoprit Domestos, dar vine cu o formulă unică, fără miros de clor, care produce o spumă densă, care aderă la suprafețele cel mai greu accesibile, permițând agenților de curățare să îndepărteze murdăria și să dezinfecteze”, declară Luminița Gîdea, Brand Manager Home & Hygiene.
Campania de lansare este una integrată, mixul de comunicare include o campanie susținută în mediile tradiționale, o componentă consistentă de Digital, parteneriate cu creatori de conținut, acțiuni pentru consumatori desfășurate în magazine. În premieră pentru brand, campania include și o zonă de Realitate Augmentată, transformând astfel modul în care consumatorii interacționează cu brandul.
Domestos Power Foam este disponibil în 3 variante – Briza Mării, Lămâie și Floral – ce se regăsesc în majoritatea magazinelor de retail.
Domestos
Domestos este un brand recunoscut pe plan global pentru soluțiile sale de curățenie și igienă. De peste 20 de ani, Domestos oferă produse inovatoare care garantează eliminarea eficientă a microbilor și a murdăriei, protejând sănătatea consumatorilor din întreaga lume.
Gama Domestos cuprinde produse de tip gel dezinfectant înălbitor pentru curățarea și dezinfectarea toaletei și a altor suprafețe lavabile din casă, produse de tip WC gel destinate curățării și îndepărtării calcarului din vasul de toaletă, odorizante de toaletă pentru prospețime de durată și igienizare, precum și spray-uri dezinfectante.
Unilever în România
Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.
Viziunea noastră este de a fi lideri globali în afaceri sustenabile și de a demonstra cum modelul nostru de afacere bazat pe misiuni puternice și pregătit pentru viitor generează performanță.
Strategia Unilever ne ajută să facem performanță și să creștem sustenabil și responsabil, contribuind astfel la:
- îmbunătățirea sănătății planetei;
- îmbunătățirea sănătății, încrederii și bunăstării oamenilor;
- și contribuind la o lume echitabilă și incluzivă.
În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail