Unilever isi consolideaza in continuare afacerile cu produse pentru casa si igiena personala

Unilever a primit aprobarea din partea Comisiei Europene pentru achizitionarea diviziei Personal Care and European Laundry din cadrul Sara Lee Corporation. Unilever va finaliza tranzactia in 2010, consolidandu-si semnificativ pozitia locala si regionala in igiena personala, adaugand marci de top printre care Radox, Duschdas si Neutral.

Achizitionarea acestor trei marci de succes completeaza portofoliul Unilever, format din branduri emblematice precum Axe, Dove si Rexona. Cu aceasta gama extinsa de produse, afacerea poate acoperi un spectru larg de preturi si poate satisface cererea mai multor consumatori din cadrul mai multor piete. Drept rezultat, Unilever se asteapta sa poata stimula in continuare cresterea pe o piata foarte competitiva. Aprobarea tranzactiei vine ca urmare a completarii satisfacatoare a unui raport detaliat din partea Uniunii Europene, timp in care Unilever s-a angajat in desfiintarea marcii Sanex de pe piata europeana.

Doug Baillie, presedintele regiunii Europa de Vest, a declarat: „Suntem multumiti sa primim aprobarea Comisiei Europene pentru aceasta intelegere si astemptam cu nerabdare sa adaugam aceste marci importante afacerii noastre. Casa si igiena personala este o categorie cheie pentru crestere, iar noi achizitionam un numar de marci de top care sa umple lipsurile din portofoliul nostru, sa imbunatateasca forma generala a portofoliului nostru european si sa ofere un potential semnificativ de dezvoltare in alte zone geografice”.

In plus fata de Radox, Duschdas si Neutral, afacerea include lideri locali ale acestei categorii precum Biotex in produse de curatat, Zwitsal and Fissan in ingrijirea copilului si Prodent sau Zendium in igiena orala. Impreuna, aceste marci vor spori diversitatea categoriilor Unilever si vor conferi amploare si profunzime portofoliului deja impresionant al companiei.

Despre achizitie

Unilever va plati 1.2 milioane de € cash pentru Sara Lee Personal Care and European Laundry. Marcile Sara Lee care vor fi achizitionate au generat vanzari anuale de peste 750 milioane de € pentru anul care s-a incheiat in iunie 2009.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Unilever isi consolideaza in continuare afacerile cu produse pentru casa si igiena personala

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: