Unilever își regândește poziția online

Compania Unilever se află într-un plin proces de consolidare a platformelor sale online, pentru toate brandurile, inclusiv Lynx, Dove şi Magnum, în încercarea de a consolida prezenţa sa la nivel mondial şi pe digital.

Compania a desemnat agenţia digitală Amaze pentru a asigura continuitatea mesajui de brand pe toate platformele sale web, la nivel mondial. Amaze va fi responsabil pentru gestionarea conţinutului digital a peste 68 site-uri din 104 ţări, crearea de continut pentru pieţele locale şi menţinerea unui mesaj de brand coerent.

Agenţia va controla mesajul şi strategia platformei digitale Unilever la nivel mondial. Compania va continua să utilizeze şi alte agenţii pentru campaniile sale specifice.

Aceasta mişcare face parte din strategia Unilever de a întări puterea brandului său corporativ.

Sursa: marketingweek.co.uk

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Unilever își regândește poziția online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: