Herbamare

Unilever lansează în România Rama mit Butter

Unilever lansează pe piața din România gama de produse Rama mit Butter – un melanj gustos și cremos ce îmbină calitatea Rama cu gustul delicios de unt. Special creată pentru a aduce mai multă savoare la masă, Rama mit Butter este disponibilă în trei sortimente diferite – caserolele de Rama mit Butter și Rama mit Butter Meersalz (cu 1.4% sare de mare) și pachetul Rama mit Butter 250g.

1

După succesul din Germania, unde lansarea Rama mit Butter a influențat radical evoluția categoriei în acea piață, am hotărât să lansăm acest produs și în România. Suntem fideli astfel strategiei Unilever de a crea și oferi produse cu profil nutrițional bun, care să satisfacă cele mai rafinate gusturi ale consumatorilor noștri. Mizăm pe o creștere rapidă a cotei de piață Rama mit Butter și pe dezvoltarea categoriei de melanj, cu tot ce înseamnă asta: creșterea valorii coșului de cumpărături și a cifrei de afaceri a retailerilor – ca și până acum, vom câștiga împreună cu partenerii noștri! ”, a declarat Ana Maria Pâslaru, Foods Leader Unilever.

Rama mit Butter este un produs premium, o adevărată “poveste de dragoste” între unt (22% din compoziție), cu gustul său unic, și beneficiile unei diete echilibrate aduse de calitatea Rama. Rama mit Butter are cu 40% mai puține grăsimi saturate față de untul obișnuit și contribuie la necesarul zilnic de nutrienți – prin conținutul său de vitamine (A și D), dar și de grăsimi esențiale Omega 3 și 6, ce provin din uleiurile vegetale din compoziție.

În Rama mit Butter, consumatorii au o nouă opțiune – cu un plus de savoare – pentru pregătirea micului dejun sau a gustărilor de peste zi. Iar pachetul Rama mit Butter 250g, cu 25% unt, vine în ajutorul gospodinelor, pentru pregătirea aluaturilor, a cremelor fine sau a rețetelor pe bază de legume sau paste.

Gama Rama mit Butter poate fi găsită în magazine lângă raftul de unt. Aceasta se diferențiază la raft și prin intermediul ambalajelor premium, care aduc un element de noutate în categorie: caserolele Rama mit Butter sunt transparente, permițând consumatorului să vadă produsul din interior.

Rama face parte din portofoliul Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piața bunurilor de larg consum din lume. Rama reprezintă o sursă importantă de uleiuri vegetale și grăsimi esențiale și este consumată de milioane de oameni din întreaga lume. Pe piața din România,  produsele tartinabile Rama sunt disponibile în mai multe variante. Printre acestea se regăsesc Rama Aero, Rama Clasic, Rama Yogurta și Rama Olivio.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,971 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » Unilever lansează în România Rama mit Butter

Spune-ți părerea

  1. […] lansează pe piața din România gama de produse Rama mit Butter – un melanj gustos și cremos ce îmbină calitatea Rama cu gustul delicios de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: