Unilever anunță schimbări în strategia organizațională și o anunță pe Ramona Pârvescu Head of Unilever din România începând cu luna octombrie 2022. Odată cu numirea în funcția de Head of Unilever România, Ramona Pârvescu continuă și în funcția de Head of Customer Development pentru Unilever din Europa Centrală și de Sud, într-un dublu rol.
„Echipa Unilever din South Central Europe este echipa mea de suflet, în care am făcut primii pași în cadrul companiei. Este o adevărată provocare și, bineînțeles, o bucurie să pot reprezenta Unilever România, un business cu o moștenire aparte, cu o echipă extraordinar de puternică și cu un potențial uriaș”, spune Ramona Pârvescu, Head of Romania and Head of South Central Europe Customer Development.
Aceasta adaugă: „Cel mai important obiectiv al meu este să rămân, în continuare, aproape de colegi și, împreună, să coordonăm operațiunile pentru cele 5 divizii, să răspundem nevoilor consumatorilor. Prin brandurile și produsele noaste, să ducem mai departe tradiția de a face bine în viețile românilor, să aducem schimbări pozitive în societate, continuând să construim moștenirea unei companii care s-a dezvoltat de-a lungul timpului cu integritate, pasiune și mândrie.”
Parcursul profesional al Ramonei Pârvescu
Ramona Pârvescu s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 15 ani și a ocupat, de-a lungul timpului, roluri-cheie în divizia de Customer Marketing and Development, dobândind inclusiv experiență internațională în biroul Unilever din Olanda.
Începând cu 2018, din biroul din București, Ramona Pârvescu, alături de o echipă de peste 100 de oameni, răspunde nevoilor consumatorilor cu promisiunea produselor și brandurilor Unilever de a continua Tradiția de a face bine în cele cinci piețe în care operează Unilever din Europa Centrală și de Sud (România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova), iar din luna octombrie a preluat și businessul Unilever din România.
Preluarea businessului
Ramona Pârvescu preia coordonarea businessului local de la Andrew Kennedy. Acesta conduce pentru Unilever businessul din Europa Centrală și de Sud, precum și din Europa de Sud-Est, dar va prelua și conducerea categoriei Personal Care în Europa de Est.
„În luna iulie m-am alăturat unei echipe ambițioase, ce are scopul de a duce mai departe moștenirea unui business puternic și a unor proiecte locale dezvoltate cu pasiune. În Unilever, viziunea noastră este să fim lider în afaceri sustenabile, iar strategia noastră globală, axată pe dezvoltarea celor cinci mari categorii de produse, este piatra de temelie pentru fiecare dintre proiectele și inițiativele pe care le dezvoltăm pentru cetățenii din societățile în care suntem prezenți.
Voi rămâne în continuare aproape de echipa din sud-centrul Europei, pentru a aduce la realitate viziunea unei companii ghidate de sustenabilitate și branduri cu misiuni puternice”, spune Andrew Kennedy, Head of Personal Care East Europe, Head of SEE and of SCE.
Andrew Kennedy s-a alăturat echipei în urmă cu 25 de ani și a ocupat de-a lungul timpului funcții de conducere pe trei continente, de la Global Strategy Officer pentru Unilever în Marea Britanie, la Vice President of Customer Development în Thailanda, Africa de Sud și China. Din 2020, Andrew coordonează businessul Unilever din sud-estul Europei, iar începând cu luna iulie, a preluat și întreaga regiune din sud-centrul Europei.
Schimbările sunt parte din strategia organizațională implementată de Unilever la nivel internațional, prin care compania se va concentra pe promovarea culturii organizaționale agile și pe dezvoltarea celor cinci categorii de produse, la nivel global: Home Care, Ice Cream, Nutrition, Personal Care și Beauty & Wellbeing.
Unilever South Central Europe
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Compania este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 190 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Grupul, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Compania din România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail